اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خبرنگاران پیگیر مشکلات کرمان باشند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید پیگیر مشکلات و همچنین بیان توانمندی‌های استان کرمان باشند.

خبرنگاران پیگیر مشکلات کرمان باشند

کریم مهرشاد روز گذشته در حاشیه راه اندازی اداره کل فناوری اطلاعات استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌های فعال کرمان می‌توانند مشکلات این استان را به نحو مطلوبی پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید توانمندی‌های استان کرمان در زمینه‌های مختلف برای اجرای سیاست‌های دولت را به صورت مطلوب منعکس کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان با بیان اینکه مجموعه کارگزاران نظام در استان کرمان برای تحقق برنامه‌های اصلی تلاش می‌کنند، ابراز داشت: اگر این خدمات به نحو مطلوبی منعکس شود، تأثیر مثبت دارد.

مهرشاد با اشاره به حذف قبض‌های تلفن ثابت و همراه در استان کرمان عنوان کرد: این امر موجب زیان و ضرر برای دفاتر پیشخوان دولت و اداره کل پست شده است.

وی با بیان اینکه فقط در استان کرمان قبض تلفن صادر نمی‌شود، افزود: این مسئله باید در ستاد راهبردی بیان و سیاست‌های جایگزین برای دفاتر پیشخوان مشخص شود، زیرا خدمات مخابراتی در این دفاتر انجام می‌شد.

مهرشاد ابراز داشت: استان کرمان در زمینه اجرای طرح دولت الکترونیک در کشور پایلوت شده که زمینه‌های لازم برای تحقق این طرح فراهم شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول