اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تابش صنعت اشراق زنجان:

مشکل شرکت‌های دانش بنیان عدم پرداخت تسهیلات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تابش صنعت اشراق زنجان گفت: در حال حاضر تسهیلات لازم به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت نمی‌شود.

مشکل شرکت‌های دانش بنیان عدم پرداخت تسهیلات است

حمید رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت تابش صنعت اشراق زنجان به عنوان شرکتی تولیدی و خدماتی محسوب می‌شود که نیاز صنعت را در این دو بخش تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه تولید فیلترهای قابل انعطاف از برنامه‌های این شرکت است، افزود: نوع حمایت‌های صورت گرفته از طرح‌های دانش بنیان مطلوب نیست.

مدیرعامل شرکت تابش صنعت اشراق زنجان با اشاره به معرفی این شرکت از طریق صندوق تعاون به بانک تعاون برای اخذ تسهیلات تصریح کرد:‌ این شرکت با وجود تحمل شرایط سخت هنوز موفق به اخذ تسهیلات نشده است.

وی با بیان اینکه تا کنون هزینه‌های بسیاری برای ارائه کار به عنوان طرح دانش بنیان انجام شده است، افزود: متاسفانه به دلیل عدم پرداخت تسهیلات مشکلات شرکت همچنان بر قوت خود باقی است.

رضایی عدم حمایت از طرح‌های دانش بنیان را از مشکلات این قشر عنوان کرد و گفت: با وجود تصویب 200 میلیون تومان برای این طرح هنوز تسهیلات پرداخت نشده و این امر مشکلاتی را برای شرکت به وجود آورده است.

وی با اشاره به همکاری این شرکت در زمینه تولیدات شرکت‌های ایران ترانسفو و پارس سوئیچ یادآور شد: اقلام تحریم شده این شرکت‌ها توسط شرکت تابش صنعت اشراق تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت تابش صنعت اشراق زنجان با بیان اینکه قیمت کالاهای تولید شده این شرکت پایین بوده و نسبت به بازارهای خارجی قیمت مقرون به صرفه است، افزود: این شرکت در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی نداشتن زمین مناسب را از مشکلات این شرکت عنوان کرد و افزود:‌ برای اختصاص این زمین مبلغ اولیه درخواست شده است که به دلیل نداشتن استطاعت مالی مقدور نیست.

رضایی با بیان اینکه در صورت اختصاص تسهیلات لازم بسیاری از مشکلات این شرکت حل می‌شود، خاطرنشان کرد: این شرکت توانایی انجام فعالیت‌های توسعه‌ای را دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول