اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران:

دانش‏ بنیان‌ کردن از اهداف مهم طرح توسعه‌کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس‌ سازمان‌ جهاد‌ کشاورزی‌ استان‌ تهران گفت: دانش‏ بنیان‌ کردن کشاورزی یکی‌ازمهم‏ترین اهداف طرح توسعه کشاورزی است.

دانش‏ بنیان‌ کردن از اهداف مهم طرح توسعه‌کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمد موسوی صبح امروز در جلسه‏ای که با حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه برگزارشد، تامین امنیت غذایی و صادرات محصولات کشاورزی را از جمله مهم‏ترین و محوری‏ترین برنامه‏های‌بخش‌کشاورزی عنوان‌کرد.

وی تصریح‌کرد: علاوه براینکه استان‌تهران یک مرکزسیاسی و کانون‌جمعیتی محسوب می‏شود، در تولید محصولات مختلف کشاورزی دارای جایگاه ویژه و مقام‏های نخست است.

رئیس‌ سازمان‌ جهاد کشاورزی‌ استان‌ تهران با بیان اینکه این استان در زمینه تولید گیلاس و ذرت علوفه‏ای دارای جایگاه ویژه است، افزود: همچنین این استان در زمینه تولید سیب‌درختی رتبه دوم و در زمینه تولید ماهیان‌زینتی با 7/15 میلیون قطعه رتبه نخست را دارد.

وی تاکیدکرد: با تمام توان در بخش تولید محصولات کشاورزی با هدف صادرات محصولات خود در حال حرکت هستیم.  

موسوی بااشاره به طرح‏های قابل بهره‏برداری جهادکشاورزی استان‌تهران گفت: در راستای توسعه بخش کشاورزی تعداد زیادی از طرح‏های مهم این سازمان در آینده‏ای نزدیک بهره‏برداری می‏شود.

وی تامین امنیت غذایی برای جوامع انسانی، دانش‏ بنیان‌ کردن کشاورزی به عنوان بهترین راهکار تحقق خودکفایی در عرصه محصولات کشاورزی و استفاده بهینه از ظرفیت‏ها برای ایجاد کشاورزی با تولید اقتصادی و توسعه پایدار را از مهم‏ترین اهداف طرح توسعه کشاورزی عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان‌کرد: شهرستان فیروزکوه در سه سال اخیر توانسته مقام نخست شهرستان‏های استان تهران را به خود اختصاص دهد که این موفقیت‏های به دست آمده حاصل پیگیری‏های مستمر و پشتکار  مدیریت جهادکشاورزی و همکاری مجموعه مدیریتی و حاکمیتی شهرستان فیروزکوه است. 

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول