اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان انتقاد کرد

عدم پرداخت تسهیلات به طرح‌های دانش بنیان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: تاکنون شرکت‌های دانش بنیان در زنجان از تسهیلات لازم استفاده نکرده‌اند.

عدم پرداخت تسهیلات به طرح‌های دانش بنیان در زنجان

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بانک‌های عامل در زمینه ارائه تسهیلات لازم به طرح‌های دانش‌بنیان تاکنون اقدامات لازم را انجام نداده‌اند.

وی با بیان اینکه 15 طرح دانش بنیان از سوی بنیاد نخبگان استان زنجان به بانک‌ها معرفی شده، افزود: هنوز هیچ تسهیلاتی به این افراد ارائه نشده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های دانش بنیان از سوی بنیاد نخبگان بررسی و به بانک‌های عامل معرفی می‌شود، افزود: ارائه تسهیلات به عهده بانک توسعه تعاون است.

این مسئول با بیان اینکه برخی طرح‌های دانش بنیان باید از طریق 20 درصد مشاغل استان تسهیلات را دریافت کنند، یادآور شد: با وجود معرفی این افراد هنوز تسهیلات لازم پرداخت نشده است.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حل مشکلات استان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: باید مسائل و مشکلات استان از سوی نخبگان جامعه حل شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید عقب‌ماندگی‌های استان با ارائه راهکارهای علمی و منطقی از سوی نخبگان حل شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان اشتغال و بیکاری را از مشکلات جوانان استان برشمرد و متذکر شد: باید برای حل معضل بیکاری اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسئول بر ضرورت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در زمینه مشکلات استان تاکید کرد و اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی مناسب مسئولان را از مسائل و مشکلات جامعه آگاه کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول