اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

طرح‌های دانش بنیان یکی از اولویت‌های استان زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به طرح‌های دانش بنیان از اولویت‌های استان است، گفت: قرار است 20 درصد از تسهیلات به طرح‌های دانش‌بنیان ارائه شود.

طرح‌های دانش بنیان یکی از اولویت‌های استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی عصر امروز در دویست و هشتمین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه اظهار داشت: منظور از توزیع تعهد اشتغال استان در واقع ایجاد فرصت‌های جدید شغلی است.

وی فرصت اشتغال تعهد شده استان زنجان را در سال جاری 24 هزار و 912 فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: این ارقام به منزله ایجاد فرصت شغلی برای این تعداد از افراد محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تحقق فرصت‌های شغلی تعهد شده در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته بیش از میزان تعهد شده شغل در سطح استان زنجان ایجاد شد.

وی میزان تحقق فرصت‌‌های شغلی ایجاد شده در سال گذشته را 29 درصد بیش از میزان تعهد شده اعلام کرد.

عباسی با اشاره به اینکه سال جاری سال ویژه‌ای برای بخش کشاورزی محسوب می‌شود، اضافه کرد: فرصت شغلی تعهد شده در استان غیر از فرصت‌هایی است که در بخش کشاورزی ایجاد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان زنجان در آستانه دور چهارم سفر هیئت دولت قرار دارد، اضافه کرد: بانک‌ها باید به تعهدات خود در بخش ارائه تسهیلات به بخش اشتغال عمل کنند تا بتوان گزارش عملکرد داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بانک‌های رفاه، پست و صادرات را از جمله بانک‌هایی اعلام کرد که باید تلاش کنند تا به تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک ملت کمترین نقش را در ارائه تسهیلات به بخش اشتغال داشته است، افزود: با توجه به اینکه نمی‌توان نقشی برای این بانک در این بخش متصور بود باید این مسئله گزارش شود.

عباسی به تدوین سند توسعه استان زنجان در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با ارائه این سند به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و تصویب آن می‌توان برنامه جامعی در این بخش تدوین کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول