اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

تشکیل 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404 در کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از تشکیل 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404 در کشور خبر داد.

تشکیل 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404 در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عباسی عصر امروز در جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان، اظهار کرد: در چند سال اخیر در راستای تولید دانش، علم و فناوری موفقیت‌های مطلوبی در کشور کسب شده است که قابل توجه است.

وی با بیان اینکه تاکید بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری موجب می‌شود تا مکانیسم تولید مهندسی جدی را پیش‌رو داشته باشد، افزود: باید برای تحقق شعار سال عناصر تولید را شناخته و فرآیند تولید را بهبود بخشیده و کنترل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به نامگذاری سال پژوهش از سوی مقام معظم رهبری در چند سال گذشته ادامه داد:‌ با اعلام این شعار به عنوان شعار سال، در امر پژوهش‌ فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفت به گونه‌ای که تولید مقالات علمی کشور در سال 2010 به میزان مطلوبی افزایش یافت.

وی کسب رتبه نخست در پایگاه اطلاعاتی ISI را از موفقیت‌های ایران در عرصه علم برشمرد و گفت: در ایجاد شرکت‌های دانش بنیان نیز گام‌های مطلوبی در کشور برداشته شده است.

عباسی ایجاد 3 هزار شرکت دانش بنیان را در راستای تحقق امر پژوهش در کشور دانست و یادآور شد: تا پایان برنامه پنجم توسعه 20 هزار شرکت دانش بنیان در کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی از تشکیل 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404 در کشور خبر داد و افزود: این موفقیت‌ها در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان مفهوم اصلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را توجه به تولید خدمت دانست و تصریح کرد: باید در راستای ارائه خدمات مطلوبتر در سال جاری به مردم اقدام شود.

وی خدمت رسانی به مردم را از بحث‌های جدی کشور عنوان کرد و افزود: شعار سال فرصتی را فراهم می‌کند تا مجموعه خدمات احصا شده و این خدمات در اختیار تولید کالا و سرمایه ایرانی قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه از ستاد تحول اداری انتظار می‌رود در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد، تصریح کرد: دیدگاه ستاد تحول اداری اجرای منویات مقام معظم رهبری در استان خواهد بود.

وی انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین ستاد تحول اداری استان و دستگاههای اجرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید زمینه لازم برای تحقق برنامه‌های ستاد تحول اداری با امضای این تفاهم‌نامه بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول