اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد

فعالیت 3 شرکت تعاونی دانش‌بنیان در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: تاکنون 3 شرکت تعاونی دانش‌بنیان در بنیاد نخبگان بوشهر تشکیل پرونده داده‌ و در حال پیگیری مجوزهای فعالیت هستند.

فعالیت 3 شرکت تعاونی دانش‌بنیان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رحیم قاسمیه پیش از ظهر امروز در دیدار شماری از مسئولان و نخبگان استان با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: بنیاد نخبگان مولود نظام است و به فضل پروردگار مانند سایر ارگان‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده، منشأ خیر و برکات فراوانی است.

قاسمیه با بیان اینکه نوآوری در بنیاد نخبگان حرف اول را می‌زند و باید بسیاری از کارها با ابداع شیوه‌ها و دستورالعمل‌هایی که قبل از این وجود نداشته‌اند انجام شود گفت: نخبگان را نباید درگیر پیچ و خم‌های اداری کرد، بلکه باید با ابتکار عمل مشکلات را برطرف و راه را برای خدمت‌رسانی مناسب و سهل‌الوصول به این عزیزان باز کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر در ادامه آماری از تعداد نخبگان شناسایی شده در استان بوشهر ارائه داد و گفت: سال گذشته مشخصات و افتخارات 220 نخبه و استعداد برتر استان در قالب مجلدی تهیه شده است و در حال حاضر نیز در حوزه‌های علوم قرآنی، هنر، المپیادهای دانشجویی و دانش‌آموزی، آزمون فنی‌وحرفه‌ای، جشنواره‌های علمی، دانشجویان نمونه، مخترعان و دانش‌آموختگان برتر افرادی شناسایی شده‌اند که در حال گذراندن مراحل احراز نخبگی و عضویت در بنیاد ملی نخبگان هستند.

قاسمیه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: تاکنون 3 شرکت تعاونی دانش‌بنیان در بنیاد پرونده تشکیل داده‌ و در حال پیگیری مجوزهای فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم بنیاد را در همایش‌ها و فعالیت‌های علمی مشارکت بدهیم تا روحیه نشاط زنده بماند و برنامه‌ریزی‌هایی برای تحرک عملی هر چه بیشتر بنیاد در دست تهیه و تدوین است.

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی صورت گرفته برای معرفی بنیاد گفت: تاکنون طی چندین مصاحبه رادیو و تلویزیونی اطلاع‌رسانی محدودی در ارتباط با رسالت بنیاد نخبگان در شناسایی، جذب و حمایت نخبگان صورت گرفته است که امید می‌رود طی روزها و هفته‌های آینده با فعالیت‌های منسجم تبلیغاتی که برنامه‌ریزی شده همه واجدین شرایط عضویت در بنیاد مطلع شوند تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

قاسمیه گفت: در استانی که پنج درصد نفت کشور و 11 درصد گاز جهان را دارد هر چقدر خدمت شود کم است، این استان محروم نیست فقط در بحث خدمت‌دهی کمبود داریم که ان‌شاءالله سعی در جبران است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول