اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان مطرح کرد

بهره‌گیری از توان علمی شرکت‌های دانش بنیان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: بهره‌گیری از توان علمی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان در راستای سیاست‌های بخش آب کشور یکی از اهداف کلیدی است.

بهره‌گیری از توان علمی شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جعفر زیرراهی پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان و پارک علم و فن‌آوری هرمزگان، اظهار داشت: به منظور غنی‌سازی فعالیت‌های علمی، فن‌آوری، تحقیقاتی و اجرایی در صنعت آب استان تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان و پارک علم و فن‌آوری منعقد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان با تاکید بر حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، افزود: بهره‌گیری از توان علمی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فن‌آوری استان در راستای سیاست‌های بخش آب کشور در استان هرمزگان یکی از اهداف کلیدی است.

زیرراهی خاطرنشان کرد: تدوین دانش فنی مورد نیاز صنعت آب در قالب شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از توسعه فناوری‌های مرتبط گامی موثر در استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی استان است.

وی با اشاره به نقش حیاتی و مهم آب در توسعه پایدار هرمزگان اظهار داشت: راه‌اندازی پارک انرژی و واحد تحقیق و توسعه زمینه گسترش همکاری‌های دو‌جانبه را فراهم می‌کند.

مدیر‌عامل آب منطقه‌ای هرمزگان ادامه داد: با توجه به تلاش برای رسیدن به تولید ملی باید اقداماتی در راستای هدفمند‌سازی فعالیت‌های علمی و اجرایی صورت پذیرد که با امضای این تفاهمنامه طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی مورد نظر محقق می‌شود.

زیرراهی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف این تفاهمنامه، استفاده از ظرفیت پژوهشی پارک علم و فن‌آوری، فراهم کردن ساز و کار و تمهیدات لازم به منظور به‌کارگیری توانمندی‌های علمی و فنی و تجهیز مراکز تحقیقاتی استان است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول