اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تحریم‌ها را با تکیه بر صنایع دانش‌بنیان خنثی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: با تکیه بر صنایع دانش‌بنیان و دستیابی به اقتصاد مقاومتی بر تحریم‌ها غلبه می‌کنیم.

تحریم‌ها را با تکیه بر صنایع دانش‌بنیان خنثی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبپخش با توصیه و سفارش خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین عبادات است و رعایت تقوا سبب می‌شود که آتش دوزخ از ما دور شود و سعادت دنیا و آخرت در گرو داشتن تقوا و رعایت پرهیزگاریست.

وی افزود: ایمان واقعی به خالق یکتا و انجام درست اعمال در واقع نشان‌دهنده تقواست و هر کسی که اعمال سالم‌تری داشته باشد در حقیقت تقوای بیشتری دارد.

رضایی خاطر نشان کرد: دستگیری از نیازمندان و مستمندان جامعه از مسائل مهمی است که در دین مبین اسلام توجه زیادی به آن شده و بزرگان دین اسلام همواره در این مسیر گام برداشته‌اند.

امام جمعه آبپخش اذعان داشت: کمیته امداد یکی از نعمات انقلاب اسلامی ایران و حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب است و این نهاد از بدو تاسیس در مسیر دستگیری از نیازمندان و اقشار کم‌توان جامعه گام برداشته و اقدامات ارزشمند و شایانی در این راستا انجام داده است.

وی با اشاره به نقش کمیته امداد در کمک به نیازمندان گفت: این نهاد با شناسایی نیازمندان و اقشار کم‌توان جامعه و آگاهی از نیازهای ایشان و برنامه‌ریزی‌ لازم و کارآمد در مسیر رفع نیازمندان گام برمی‌دارد و مردم با ارائه کمک‌های خود به کمیته امداد به شکل بهتری می‌توانند از نیازمندان دستگیری کنند.

خطیب جمعه آبپخش با اشاره به هفته اطعام ایتام یادآور شد: برگزاری سفره‌های افطار و اطعام نیازمندان یکی از سنت‌های حسنه دین مبین اسلام است و مردم در این ماه به این امر توجه داشته باشند.

وی ایام شب‌های قدر را از فرصت‌های ارزشمند ماه رمضان دانست و گفت: عبادت شب قدر از عبادت هزاران سال برتر است و باید از این شب‌ها برای اصلاح خویش بهره گیریم.

رضایی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام و دولتمردان اشاره کرد و بیان داشت: فرمایشات و رهنمودهای امام خامنه‌ای همواره مانند چراغی روشن برای کارگزاران نظام اسلامی است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری همیشه از شرایط سخت عبور کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره برای مبارزه و مقابله با نظام اسلامی و اهداف ارزشمند آن تلاش کرده‌اند و تحریم‌های اقتصادی، تهاجمات فرهنگی و ... همه از راهکارهای دشمنان در این راستا بوده و از هیچ کاری در این راستا دریغ نکرده‌اند؛ اگر کاری نکرده‌اند معنایش آن بوده که نتوانسته‌اند.

رضایی ابراز داشت: نظام اسلامی در سی و سه سال اخیر همواره در تحریم دشمنان بوده و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم چالش‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته‌ایم.

امام جمعه آبپخش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه گسترش صنایع دانش‌بنیان متذکر شد: تحریم‌های نفتی ابزاری شده که دشمنان با بهره‌گیری از آن نظام اسلامی را تهدید می‌کنند و ما با توقف فروش نفت و تکیه بر صنایع دانش‌بنیان و دستیابی به اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بار دیگر دشمنان را با شکست روبرو کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول