اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ارتقای علمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

کسب رتبه نخست ارتقای علمی آموزش و پرورش در استان بوشهر توسط جم

خبرگزاری فارس: مسئول ارتقای علمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب رتبه نخست ارتقای علمی آموزش و پرورش در استان بوشهر توسط جم خبر داد.

کسب رتبه نخست ارتقای علمی آموزش و پرورش در استان بوشهر توسط جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین باصولی شامگاه شنبه در نشست با آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان جم اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از طرح‌های ارزشمند برای رونق نظام آموزشی کشور است و با اجرای این طرح آموزش و پرورش از روزمرگی خارج می‌شود.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در واقع شامل تغییر در محتوای کتب درسی‌، تحول در ساعت‌های درسی دانش‌آموزان و تغییر در روش‌های تدریس معلمان خواهد بود‌.

باصولی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه رسیدن دستگاه تعلیم و تربیت به جایگاه عظیم علمی در چند سال آینده است و تربیت دانش‌آموزانی در تراز حیات طیبه اسلامی در آن پیگیری می‌شود.

مسئول ارتقای علمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در سند تحول بنیادین به عنصر معلم به عنوان اصلی‌ترین رکن آموزش و پرورش توجه ویژه شده و علم در صدر و رأس برنامه‌های آموزشی قرار دارد و ما باید با تربیت نیروی انسانی سالم زمینه را برای تربیت دانش‌آموزان دینی و اسلامی فراهم کنیم.

باصولی ادامه داد: اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهم‌ترین برنامه‌ و نیاز آموزش و پرورش در سال جاری است و با جدیت تمام در استان بوشهر این طرح را دنبال می‌کنیم و در تمام شهرستان‌ها شرایط را برای اجرای این طرح هموار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: شهرستان جم در میان مناطق 17 گانه آموزشی استان بوشهر موفق به کسب رتبه اول ارتقای علمی مدیریت آموزش و پرورش شده و این مهم را به مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تبریک می‌گوییم.

مسئول ارتقای علمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزشی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش با فراخوانی 5 هزار آموزگار از سراسر کشور، آموزش‌های لازم پیرامون سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را به ایشان ارائه داده است.

وی گفت: در این دوره آموزشی شش نفر از آموزگاران شهرستان جم حضور داشته‌اند و امیدواریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی در شهرستان جم با آغاز سال تحصیلی جدید با تسلط کافی بر امور پذیرای دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول