اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری فرمانداری گرگان انجام شد

برگزاری همایش تحول بنیادین آموزش و پرورش در گرگان

خبرگزاری فارس: همایش تحول بنیادین آموزش و پرورش با همکاری فرمانداری گرگان و با حضور شورا و دهیاری روستاهای شهرستان گرگان در سالن حکمت آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

برگزاری همایش تحول بنیادین آموزش و پرورش در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فرماندار شهر گرگان شامگاه پنج‎شنبه در این همایش با اشاره به اینکه اجرای تحول بنیادین برای آموزش‎ و پرورش تحقق یک اقدام بزرگ است اظهار داشت: آموزش و پرورش بعد از 34 سال شاهد یک تحول بنیادین بزرگ است که این مسئله باید در دهه اول انقلاب صورت می‎گرفت.

جعفر گرزین تصریح کرد: با اجرای این طرح لایروبی و خانه تکانی در ساختار آموزش و پرورش محقق می‎شود و برای کسانی که سالیان سال در این عرصه زحمت کشیده‎اند بسیار خوشایند و مطلوب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکثرا مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان در جبهه‎های جنگ و جهاد سازندگی حضور تاثیرگذار داشته‎اند خاطر نشان کرد: در مطالب آموزشی و برخی از موضوعاتی که در مدارس ارائه می‎شود اشکالاتی وجود داشت و توفیقی شد تا در آخرین سال‎های خدمت سنگربانان فرهنگ و آموزش این تحول در نظام آموزشی ما محقق شود.

گرزین ابراز داشت: کشور ما یک کشوری اسلامی است که هویت خود را تاکنون با تمام مشکلاتی که دشمنان به گونه‎های مختلف ایجاد ساخته حفظ کرده و در این مسیر خون‎های بسیاری ریخته شده تا ایران یک کشور اسلامی باقی بماند.

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه یادآور شد: آنچه در این کشورها به وجود آمده در مقابل انقلاب ما قابل مقایسه نیست، اما با این وجود با گذشت سه دهه از انقلاب یک سری مشکلات و نواقصی وجود دارد که هنوز برطرف نشده و باید برای حل ‎و فصل آن تلاش گسترده‎ای صورت پذیرد.

وی با اشاره به انقلاب سفید شاه در سال 1350 عنوان کرد: در این انقلاب سفید طوری نظام آموزشی را ارائه کردند که تحصیل‎کرده‌های این مملکت اعتماد و خودباوری خود را از دست داده بودند و همه چیز را در دست دیگر کشورها می‎دیدند.

گرزین با بیان اینکه قبل از دولت نهم دانشگاه ابزاری بود که در اختیار یک عده خاص قرار داشت تصریح کرد: دانشگاه‎های ما میدان تاخت و تاز بر علیه ولایت فقیه و مقابله با ارزش‎های نیروهای انتظامی نیست.

فرماندار گرگان عنوان کرد: امروزه دانشگاه‎ها پذیرفته‎اند حکومت بر مبنای دین پاسخگوی نیاز بشریت است و مشکل بشریت دوری از مبنای اعتقادی است.

وی در ادامه به برنامه‎های غنی‎سازی اوقات فراغت اشاره کرد و یادآور شد: تفاوت غنی‎سازی اوقات فراغت با پر کردن وقت در این است که هر تحولی به درد نمی‎خورد.

گرزین اذعان داشت: یک تحول عظیمی دارد در نظام آموزشی ما شکل می‎گیرد و بدون شک هیچ عمل جراحی بدون خون‎ریزی نخواهد بود لذا دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برای اجرا شدن این طرح تلاش لازم را به کار ببندند تا شاهد اصلاح قانون آموزشی و تحول‎های ارزشی در تربیت فرزندان خود باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول