اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان:

سند تحول بنیادین یک جراحی بزرگ در آموزش و پرورش کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک جراحی بزرگ در سیستم آموزش و پرورش کشور است.

سند تحول بنیادین یک جراحی بزرگ در آموزش و پرورش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عباس شریف شامگاه شنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: هدف اساسی آموزش و پرورش ارتقای علمی جامعه است و با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این هدف تسریع می‌یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک جراحی بزرگ در سیستم آموزش و پرورش کشور است و سبب بهبود بسیاری از نیازهای آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی می‌شود.

شریف اذعان کرد: اجرا و استقرار نظام جدید آموزش و پرورش یکی از مواردی است که در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی در ارتباط با اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: باید با عزم جزم برای اجرای مطلوب این طرح تلاش کنیم و از تمام توان خویش در این زمینه بهره ببریم.

این مسئول بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف در مدارس از مسائل مهمی است که باید به طور جدی برای تحقق آن تلاش کنیم و از مهم‌ترین نتایج آن حضور مقتدرانه بانوان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف علمی و اجتماعی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد: با قدرت حجاب و عفاف و الگوپذیری دانش‌آموزان از حجاب همکاران فرهنگی می‌توان نقش اساسی در صحنه‌های فرهنگی و علمی را به وجود آورد و در این راستا باید به ارائه الگوهای عملی در عرصه حجاب بپردازیم.

وی تاکید کرد: فرهنگیان و معلمان می‌توانند نقش مهمی در بهبود وضع پوشش دانش‌آموزان داشته باشند و ارائه پوشش هماهنگ بانوان فرهنگی از برنامه‌های آموزش و پرورش کنگان در سال جاری است.

شریف ادامه داد: بر اساس این برنامه هیچ‌یک از بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر در مدارس نباید اشیای تزئینی و گران‌قیمت به همراه خود داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی همکاران فرهنگی ملزم به رعایت این دستورات هستند متذکر شد: این موارد باید توسط تمامی همکاران فرهنگی رعایت شود تا در کنار امر آموزش از تربیت دانش‌آموزان غافل نشویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول