اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح تحول بنیادین

آموزش و پرورش از روزمرگی بیرون می‎آید

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از روزمرگی بیرون می‎آید.

آموزش و پرورش از روزمرگی بیرون می‎آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید هادی حسینی در همایش تحول بنیادین در آموزش و پرورش گرگان اظهار داشت: این همایش به منظور تحقق یک رخداد بزرگ در سطح نظام آموزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار آموزش و پرورش سند تحول است افزود: آموزش و پرورش باید از روزمرگی بیرون بیاید و ما بعد از پنج سال به این سند دست یافته‎ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان، افزود: این همایش به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی دهیاری‎ها و شوراهای روستا برای همراهی با طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح شهرستان گرگان محقق شده است.

وی ابراز داشت: رسانه‎ها برای اجرای این طرح اطلاع‎رسانی مناسبی نداشته‎اند و می‎طلبد همکاری بیشتری در این خصوص انجام شود تا شاهد اجرای موفق این طرح در سطح شهر و استان گلستان باشیم.

حسینی با بیان اینکه همه به نوعی درگیر تعلیم و تربیت هستند افزود: کسی را نداریم که از تعلیم و تربیت جدا باشد 11 هزار کارمند و بازنشسته در سطح آموزش و پرورش و 80 هزار دانش‎آموز و 160 هزار اولیای آنها که ارتباط مستقیم با این مسئله دارند همه نشان از بزرگی جامعه هدف نظام آموزشی دارد و بسیاری دیگر از انسان‎ها نیز به صورت غیرمستقیم با این مسئله درگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم بسیاری از روستاها از یک ساختمان جدید مدرسه برخوردار شده‎اند اذعان کرد: مدارس در بهترین مکان و زیباترین محل‎ها قرار دارند توسعه فضاهای فیزیکی و همسازی و نوسازی مدارس در دستور کار قرار داشته که تاکنون به خوبی محقق شده است.

حسینی افزود: با تلاش مسئولان کلاس‎های هوشمند در مدارس فعال شده تا با استفاده از کامپیوتر و ابزارهای روز آموزش از معلم به دانش‎آموز ار‎جاع داده شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول