اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار روانسر:

بودجه سال 91 شهرداری روانسر 32 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: شهردار روانسر گفت: بودجه سال 91 شهرداری روانسر 32 میلیارد ریال است که 19 میلیارد ریال از این بودجه در زمینه عمرانی اختصاص یافته است.

بودجه سال 91 شهرداری روانسر 32 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس‌، حسینعلی طهماسبی صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه فرمانداری روانسر اظهار کرد: بیش از 8 میلیارد و 622 میلیون ریال اعتبار به شهرداری روانسر اختصاص یافته است.

طهماسبی ادامه داد: این اعتبار برای اجرای طرح‌های تکمیل زیرساخت‌های کمپینگ گردشگری سراب روانسر، آسفالت خیابان‌های خاکی و بتن‌ریزی معابر، جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و احداث پارک و توسعه فضای سبز سطح این شهر هزینه می‌شود.

طهماسبی تصریح کرد: اعتبار سال گذشته این شهرداری از محل اعتبارات عمرانی این شهرستان 6 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.

وی بودجه سال 91 شهرداری روانسر را ‌32 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 19 میلیارد ریال از این بودجه در زمینه عمرانی و برای اداره بهتر شهر و 13 میلیارد ریال آن نیز جاری است تا از این طریق بتوانیم روند توسعه و عمران شهر را شتاب بخشیم.

شهردار روانسر تصریح کرد: بودجه سال گذشته شهرداری این شهر که رقمی بیش از 26 میلیارد و 500 میلیون ریال بود به طور کامل محقق شده است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول