اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

هدف دشمن در جنگ نرم اعتقادات جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان گفت: دشمنان در جنگ نرم اعتقادات و باورهای جوانان را هدف قرار داده‌اند.

هدف دشمن در جنگ نرم اعتقادات جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم افطاری و همایش سربازان سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم از نظام و انقلاب دفاع کنیم، تصریح کرد: دشمنان امروز با همه توان خود وارد عرصه مقابله با کشورمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند که رهبری مانند سد محکمی در مقابل توطئه‌ها آنها ایستاده و نقشه‌های شوم آنها را خنثی می‌کند، ادامه داد: دشمن با واقف بودن به این مهم تلاش دارد که همه توطئه‌های خود را متوجه رهبری کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ترویج فرهنگ غرب را در بین جوانان از برنامه‌های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن تلاش دارد با ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بند و باری جوانان را از اسلام و انقلاب جدا کند.

وی با بیان اینکه جوانان ما دیندار و هوشیار هستند و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری با عمل به فرامین رهبری خنثی می‌کنند، افزود: جوانان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در صحنه‌های انقلاب توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

در ادامه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت استفاده از فرایض ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید در این ماه خدا بیش از پیش در راستای نزدیکی به خدا تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام علی معبودی در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: باید با تبعیت از اهل بیت در راستای سعادت دنیا و آخرت تلاش کنیم.

وی در ادامه به توصیه مولای متقیان حضرت علی (ع) به امام حسن (ع) گفت: مولای متقیان فرزندش را از سه چیز بر حذر می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام فرزند خود را از رفیقی که دین را از وی خارج کند، فریب دنیا طلبان و سوار شدن بر مرکب لجاجت برحذر می‌دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سرباز در جامعه گفت: سرباز امروز در جامعه دارای جایگاه ویژه‌ای است.

معبودی در پایان خطاب به سربازان توصیه کرد: جوانان و سربازان باید در مقابل تهدیدات اخلاقی دشمنان هوشیار و آگاه باشند.

در پایان این مراسم برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی اجرا و از سربازان نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول