اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

طرح صالحین بسیجیان را در مبارزه با جنگ نرم توانمند می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین بسیجیان را در مبارزه با جنگ نرم دشمنان توانمند و آماده می‌کند.

طرح صالحین بسیجیان را در مبارزه با جنگ نرم توانمند می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام مجتبی عباسی صبح امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی و مسئول رسانه بسیج هنرمندان و خبرنگار سپاه دشتی اظهار داشت: اجرای طرح صالحین بر دوش بسیج و سپاه است و باید بکوشیم از انجام این مسئولیت بزرگ با سربلندی بیرون بیاییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی افزود: شجره طیبه صالحین یک طرح تربیتی برای نسل‎های آینده است که مدیران دلسوز در این حوزه می‎توانند اقدامات مناسبی در ارتباط با تربیت فرزندان بعنوان آینده‎سازان جامعه اسلامی انجام دهند.

وی گفت: این طرح می‎تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی باشد.

عباسی تصریح کرد: حلقه‎های تربیتی شجره طیبه صالحین طرحی برای هدایت نسل جوان به سمت آموزه‎های دینی است.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در این حلقه‎های بصیرتی برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم آموزش می‌بینند و توانمند خواهند شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه دشتی نیز در این نشست گفت: در ماه رمضان بیش از 35 برنامه فرهنگی در سپاه دشتی اجرا می‎شود.

علی فقیه با بیان اینکه حرکت فرهنگی و تقویت بنیه دینی در برابر تبلیغات ضد دینی استکبار جهانی مهم است یادآور شد: امروز وظیفه مسئولان فرهنگی از همه دوران مهم‌تر است و تمام مسئولان و بخش‎های فرهنگی باید با برنامه‎ریزی و تدبیر در راستای رفع معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه قدم بردارند.

وی افزود: امروز سپاه و در کنار آن بسیج با اجرای طرح صالحین نقش مهمی در تربیت جوانان جامعه بر عهده دارند.

مسئول رسانه بسیج هنرمندان شهرستان دشتی نیز گفت: پایگاه‌‌های مقاومت بسیج امروز در اجرای شجره طیبه صالحین کانون تعلیم و تربیتی برای جوانان و نوجوانان است.

اسماعیل حاجیانی با بیان اینکه مهم‌ترین ماموریت فرهنگی و معنوی شجره طیبه صالحین بر عهده سپاه و بسیج است افزود: شجره طیبه صالحین به منظور ساخت نیروهای انقلابی است و حضور در این حلقه‎ها برای تربیت رفتارسازی جوانان مهم است.

وی ارتقای سطح آگاهی، بصیرت‌افزایی، تربیت صحیح، عمل کردن به آموخته‌ها در عرصه‎های فردی و اجتماعی را از مهم‌ترین دستاوردهای این طرح عنوان کرد.

حاجیانی با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار روز مقدس، با عزت، روز تعهد و ایستادگی بوده و شهید صارمی الگویی برای خبرنگاران است.

وی ادامه داد: به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی توسط فرماندار دشتی از خبرنگاران در شهرستان تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: توسط فرماندهی سپاه دشتی، روابط عمومی و تبلیغات سپاه، مدیر کانون هنرمندان بسیج دشتی و مسئول رسانه بسیج نیز از خبرنگاران بسیجی و خبرنگار فعال دشتی تجلیل می‎شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول