اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

مداحان افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی، افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند.

مداحان افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی عصر امروز در سومین همایش مداحان و مسئولین هیئات‌ مذهبی بسیج این استان با اشاره به ایستادگی مقتدرانه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته اظهار داشت: آزادیخواهان جهان از انقلاب اسلامی که نماد آن پرچم قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است سرمشق می‌گیرند.

وی با تاکید بر شکوه محافل و مجالس ائمه معصومین(ع) افزود: مراسم‌های بسیار باشکوهی نظیر عاشورای حسینی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، رحلت نبی مکرم اسلام(ص) در 28 صفر، دعای عرفه و لیالی با عظمت قدر و دیگر مناسبت‌ها در سال گذشته با پوشش بسیار خوب صدا و سیمای مرکز استان برگزار شده که علاوه بر جلوه باشکوه آن مورد استقبال هم‌استانی‌های عزیز قرار گرفت.

توسلی بیان داشت: مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در لیالی با عظمت قدر و مناسبت‌های آتی تلاش و اهتمام لازم را برای حضور پرشور مردم داشته باشند.

توسلی تصریح کرد:مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی، افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: مداحان و هیئت‌های مذهبی در زمینه‌های مختلف می‌توانند زمینه را برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور فراهم کنند.

وی بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: مداحان نقش مهمی در تشویق مردم برای حضور ارزشمند در راهپیمایی روز جهانی قدس دارند. 

معاون تبلیغات سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در روز جهانی قدس ملت شریف ایران باید برای اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی عظیمی را در نقاط مختلف کشور برگزار کنند.

انتهای پیام‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول