اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری:

نهادینه کردن فرهنگ شهادت راهکار مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در قالب جنگ نرم برای کم‌رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت کوشش می‌کند از این رو نهادینه کردن فرهنگ شهادت راهکار مبارزه با جنگ نرم است.

نهادینه کردن فرهنگ شهادت راهکار مبارزه با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی امیری بعد از ظهر امروز در نشست تعامل مدیران بنیاد شهید و فرماندهان سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم اظهار داشت: زمانی نیاز به حضور در جنگ نظامی بود و با همه وجود و امکانات وارد این صحنه شدیم و امروز نیز نیاز به حضور در جنگ فرهنگی با تمام امکانات است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید به عنوان دو نهاد انقلابی باید در کنار هم به عنوان ید واحد در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

امیری خدمت به خانواده شهدا را وظیفه دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما به دنبال ایجاد اتاق فکر مشترک بین سپاه و بنیاد هستیم تا از انجام کارهای موازی جلوگیری شود و با بسیج امکانات بتوانیم بیشتر در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است، گفت: دشمن در قالب جنگ نرم برای کم‌رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت کوشش می‌کند که این موضوع نشانگر بااهمیت بودن این فرهنگ است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما مورد هدف قرار گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر در مقابل این تهدید دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول