اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

کلاس‌های درس زنجان از نظر تعداد دانش‌آموز استاندارد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کلاس‌های درس استان زنجان از نظر تعداد دانش‌آموز استاندارد است.

کلاس‌های درس زنجان از نظر تعداد دانش‌آموز استاندارد است

امیر نظری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش به منظور بازگشایی مدارس آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه همه اقداماتی که قرار بود در زمان بازگشایی مدارس انجام شود، توسط آموزش و پرورش انجام شده است، افزود: از روز 29 تیر ماه مدارس استان آماده بازگشایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: از آغاز سال تحصیلی جدید 177 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تهمیدات لازم به منظور حضور دانش‌‌آموزان در مدارس اندیشیده شده است، افزود: از سال تحصیلی جدید نظام 6-3-3 در مدارس استان زنجان استقرار پیدا می‌کند.

نظری در ادامه مدارس استان زنجان را 2 هزار و 200 باب اعلام کرد و افزود: در این مدارس 8 هزار و 260 کلاس درس موجود است.

وی با اشاره به اینکه متوسط حضور دانش‌‌آموزان در کلاس‌های درس استان زنجان در حد مطلوب قرار دارد، افزود: استاندارد حضور دانش‌‌‌آموزان در کلاس‌های درس 36 نفر است که در استان زنجان این استاندارد رعایت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفته، در سال تحصیلی جدید تعداد دانش‌آموزانی که در هر کلاس درسی حضور پیدا می‌کنند، کمتر از میزان استاندارد است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس‌های درسی در استان زنجان در بهترین وضعیت قرار دارد، افزود: شاید کلاس درسی در مدارس پیدا شود که 36 نفر دانش‌آموز داشته باشد، ولی بیشتر از این تعداد وجود ندارد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول