اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد

رشد 50 درصدی مدارس خاص در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: افتتاح 36 مدرسه خاص در استان سیستان‌وبلوچستان، آمار این مدارس را به 106 مدرسه افزایش داده است.

رشد 50 درصدی مدارس خاص در سیستان‌وبلوچستان

غلامرضا محمدقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و رضایتمندی اولیاء، توسعه مدارس خاص در استان رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: مدارس خاص در استان از اول انقلاب تاکنون 70 مدرسه بوده که افتتاح 36 مدرسه در راستای اهداف سند تحول بنیادین، این تعداد را به 106 مدرسه افزایش داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان فراهم‌کردن امکانات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان و رضایتمندی اولیاء و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در راستای اجرایی‌کردن سند تحول را از اولویت‌های کاری اداره کل و ادارات آموزش و پرورش استان دانست.

* مشکل نیروی انسانی در مدارس ابتدایی زابل برطرف شده است

معاون آموزش ابتدایی زابل نیز گفت: با توجه به استقرار نظام آموزشی 3-3-6، مشکل نیروی انسانی در تمامی مدارس ابتدایی این مدیریت مرتفع شده است.

زهرا طباطبایی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و سازماندهی همه نیروهای شاغل در مقطع ابتدایی ابلاغ انشایی صادر و در تیرماه نیز ابلاغ کامپیوتری همکاران انجام و در پی اعلام نقل و انتقالات سازمان‌دهی نیروهای ورودی و بازگشتی از دیگر مقاطع و بخش‌ها نیز در روزهای پایانی تیرماه انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر، هیچگونه کلاسی بدون معلم نیست و در بحث فضا نیز با تدابیر اندیشیده شده و همکاری اداره کل آموزش و پرورش تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون آموزش ابتدایی زابل به برنامه هفتگی معلمان و دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: برنامه هفتگی دانش‌آموزان تنظیم و در کلاس‌ها نصب و برنامه جامع هفتگی و سازمان عملی سال تحصیلی 92-91 به اداره ارسال شده است.

طباطبایی بیان داشت: برای همکاران پایه‌های دوم و ششم که تعداد آنها بالغ بر 200 نفر است کلاس آموزشی مربوطه برگزار شده و نیز دوره آموزش ضمن خدمت ارزشیابی کیفی ‌ـ توصیفی برای همکارانی که در سال‌های گذشته دوره مذکور را نگذرانده‌اند و 70 درصد معلمان پایه چهارم و 30 درصد معلمان پایه پنجم درحال برگزاری است.

وی اضافه کرد: مهرمجازی مدیریت آموزش و پرورش زابل از ابتدای مردادماه آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول