اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه:

90 درصد مدارس زرندیه تک نوبته هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه گفت: در سال تحصیلی آینده 90 درصد از مدارس این شهرستان به صورت یک نوبته خواهند بود.

90 درصد مدارس زرندیه تک نوبته هستند

بخشعلی قشقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال تحصیلی آینده 90 درصد از مدارس شهرستان به صورت یک نوبته و در نوبت صبح دایر می‌شوند.

وی تصریح کرد: 10 درصد از مدارس باقی‌مانده نیز با تحویل مدارس خیرساز تک نوبته خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش زرندیه با اشاره به وجود 145 مدرسه در این شهرستان خاطر نشان ساخت: 9 هزار دانش‌آموز در شهرستان زرندیه مشغول تحصیل هستند.

قشقایی از آمادگی کامل آموزش و پرورش زرندیه برای اجرای طرح 6-3-3 خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای استقرار و اجرای این طرح در زرندیه فراهم شده و این شهرستان آماده اجرای این طرح است.

قشقایی افزود: امکانات و تجهیزات و نیروی مورد نیاز طرح نیز در جلسات برگزار شده تأمین و کمبودی برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی ادامه داد: طرح 6-3-3 از سال تحصیلی آینده به اجرا در خواهد آمد، این نظام آموزشی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است و امروزه اکثر کشورهای دنیا دوره ابتدایی را به صورت شش ساله اجرا می‌کنند که نتایج بسیار مهمی بر تربیت دانش‌آموزان دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه  همچنین با اشاره به طرح هوشمندسازی مدارس اظهار کرد: طرح هوشمندسازی مدارس نیز در مدارس زرندیه به اجرا درآمده و بر اساس برنامه طراحی شده پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول