اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

71 درصد مدارس جم تک‌نوبته فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: در سال تحصیلی جدید 71 درصد مدارس جم تک‌نوبته فعالیت می‌کنند.

71 درصد مدارس جم تک‌نوبته فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه چهارشنبه در نشست با معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان جم اظهار داشت: آماده‌سازی فضای آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید از برنامه‌های مهمی است که آموزش و پرورش شهرستان جم به آن توجه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: به منظور تحقق مطلوب این هدف هماهنگی‌های لازم با مدیران و معاونین مدارس و پرسنل اداره آموزش و پرورش جم صورت پذیرفته است.

اسکندری با اشاره به فعالیت ستاد پروژه مهر در شهرستان جم افزود: هدف اصلی ستاد پروژه مهر در شهرستان رفع نیازها و نقایص مدارس شهرستان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید است.

وی گفت: به منظور انجام دقیق و منظم وظایف محوله به ستاد پروژه مهر بازرسی مکرری از فعالیت‌های این ستاد در سراسر شهرستان داشته‌ایم.

این مسئول بیان کرد: تک‌نوبته شدن مدارس از اولویت‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است که با بهره‌گیری از تمام فضاهای آموزشی شهرستان جم این هدف به صورت مطلوب تحقق یافته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 71 درصد از مدارس شهرستان جم به صورت یک‌نوبته فعالیت می‌کنند ادامه داد: از مجموع 110 مدرسه شهرستان جم تنها 31 مدرسه به صورت دو نوبته به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود ادامه خواهند داد.

اسکندری گفت: در سال تحصیلی گذشته تنها 71 واحد آموزشی در سطح شهرستان فعالیت یک نوبته داشتند که با تدابیر اتخاذ شده این میزان به 79 واحد آموزشی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته نوبت صبح فرصت مناسبی برای یادگیری و فراگیری دانش است و به همین منظور وزارت آموزش و پرورش پروژه یک‌نوبته شدن مدارس را در دستور کار خویش قرار داده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم یادآور شد: نشاط، ایجاد انگیزه و انر‍‍ژی لازم از مسائلی است که برای دانش‌آموزان و معلمان در نیمه اول روز مضاعف و مناسب تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول