اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد خبر داد

دوخت لباس‌ متحد‌الشکل مدارس دخترانه بویراحمد توسط دانش‌آموزان هنرستانی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: لباس متحدالشکل همه مدارس دخترانه بویراحمد توسط دانش‌آموزان هنرستانی این شهرستان دوخته شد.

دوخت لباس‌ متحد‌الشکل مدارس دخترانه بویراحمد توسط دانش‌آموزان هنرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عظیم صالح‌پور عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمان رهبری در ابتدای سال جاری مبنی بر لزوم حمایت از تولید ملی اظهار کرد: آموزش و پرورش بنا به فرموده رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، در سال جاری همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا در حوزه‌های مختلف نیازهای تعلیم و تربیت از طریق تولیدات ملی تأمین شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: این نهاد می‌تواند به عنوان یک دستگاه فرهنگی که با همه اقشار مردم سر و کار دارد پیشگام ترویج این تفکر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

صالح‌پور عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که توسط آموزش و پرورش صورت گرفته تهیه لباس دانش‌آموزان از جنس ایرانی و به دست تولیدکنندگان ایرانی است که این تولیدکنندگان خود از خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه خبر خوب امروز ما این است که لباس تمام ایرانی دانش‌آموزان دختر این شهرستان اکنون آماده ارائه به دانش‌آموزان است، اظهار کرد: تجربه خوبی از سال گذشته کسب کردیم و امسال بهتر از سال گذشته به همت خود دانش‌آموزان دختر شهرستان بویراحمد همه لباس مورد نیاز دانش‌آموزان را تأمین کرده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: تعداد 12 کارگاه لباس‌دوزی در سطح این شهرستان در هنرستان‌های دخترانه ما که رشته طراحی دوخت داشتند، راه‌اندازی شد که در هر کارگاه شش تا 12 نفر از دانش‌آموزان ما کار دوخت لباس‌ها را انجام دادند.

وی افزود: در این راستا هم توجه به تولید ملی محقق و هم این که برای دانش‌آموزان ما نوعی درآمدزایی و اشتغال ایجاد شد که به چند هدف بزرگ نائل شدیم.

صالح‌پور ادامه داد: با این کار بزرگ که توسط دانش‌آموزان صورت گرفت گام اساسی در این شهرستان برای حرکت به سوی تولید ملی و حمایت از آن برداشته شد که بیش از هر چیز جنبه فرهنگ‌سازی آن مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول