اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به ساخت مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان از اختصاص 4 میلیارد و 688 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و ساخت مدارس این منطقه خبر داد.

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به ساخت مدارس آبادان

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای بازسازی و بهسازی مدارس شهرستان آبادان کار ساخت 13 کلاس درس در 10 مدرسه آبادان با آغاز سال تحصیلی جدید به پایان می‌رسد.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته برای کلاس‌های درس در شهرستان آبادان مبلغ 275 میلیون تومان و مبلغ 30 میلیون تومان برای ساخت کانکس هزینه شده است.

رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی گفت: با تغییر کاربری‌‌های شش تا هفت مدرسه در شهرستان آبادان، کمبود فضاهای آموزشی را جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت و احداث کلاس درس، کانکس و بازسازی مدارس در مناطق مختلف آبادان از محل اعتبارات تملک و دارایی استان خوزستان است.

رمضانی اضافه کرد: تاکنون اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان آبادان توانسته است 50 درصد ساخت مدارس در منطقه را به پایان برساند و سایر پروژه‌ها نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به لزوم ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان آبادان گفت: مدارس منشأ فعالیت‌های تربیتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی است و لزوم توجه به ساخت و احداث مدارس جدید برای پیشبرد این اهداف بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول