اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

برگزاری همایش آمادگی مطلوب مدارس علوم دینی اهل ‌سنت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از برگزاری همایش آمادگی مطلوب مدارس علوم دینی اهل سنت شمال کشور برای سال تحصیلی جدید در غرب و شرق استان گلستان خبر داد.

برگزاری همایش آمادگی مطلوب مدارس علوم دینی اهل ‌سنت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل ‌سنت استان‌های گلستان و گیلان، سیدقربان حسینی هدف از برگزاری این همایش را تعیین برنامه‌های دفتر استانی به ویژه در ابعاد آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: در این همایش کارشناسان اداره آموزش و پژوهش در قالب یک بسته آموزشی مدون با محور بازگشایی مطلوب مدارس و ثبت‌نام طلاب جدیدالورود، به تشریح برنامه‌های این اداره در سال تحصیلی 1391ـ 1392 پرداختند.

حسینی همچنین با تاکید بر حرکت هدفمند و رو به رشد مدارس علوم دینی اهل‌ سنت گلستان تصریح کرد: مدیران مدارس باید به وضعیت عملکرد آموزشی و یادگیری طلاب توجه کنند و با بررسی راه‌های ارتقای آنان زمینه‎های فراگیری مباحث جدید همچون کامپیوتر، روش تحقیق، زبان خارجی و... در کنار دروس حوزوی را نیز برای طلاب فراهم کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهم در جریان این همایش، تعیین برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت از سوی ریاست دفتر بوده است.  

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول