اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج تأکید کرد

تجهیز و ارائه امکانات آموزشی به مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج بر تجهیز و توسعه امکانات آموزشی به مدارس این ناحیه تأکید کرد.

تجهیز و ارائه امکانات آموزشی به مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ فرشته فهمیده ظهر امروز در نشست ستاد پروژه فرهنگی مهر 91 که در ناحیه دو آموزش و پرورش کرج برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا توجه و پرداختن به پروژه‌های مهر از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در سال تحصیلی آینده با مشکلی مواجه نباشیم.

این مسئول رشد کمی و کیفی امکانات آموزشی را در مدارس مهم ارزیابی کرد و گفت: برای این که دانش آموزان بتوانند در مسیر علم و دانش رشد داشته باشند و بتوانیم از لحاظ علمی پله‌های ترقی را بیش از گذشته طی نماییم لذا باید علاوه بر توسعه مکان‌های آموزشی، در ارتقای سطح امکانات آموزشی در مدارس نیز تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

فهمیده ادامه داد: برخی از مدارس این ناحیه با کمبود برخی از امکانات مواجه هستند که ضرورت پرداختن به رفع این کمبودها قبل از سال تحصیلی جدید مهم محسوب می‌شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم در این مدت باقیمانده محیط‌های آموزشی را برای شروع سال تحصیلی جدید تجهیز کرده و در حد قابل قبولی امکانات را برای دانش آموزان فراهم نماییم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج افزود: توسعه و ساخت مدارس در این ناحیه نیز یکی دیگر از اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید شاداب سازی مدارس را نیز انجام داده‌ایم که می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در روحیه دانش‌آموزان داشته باشد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول