اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارک عنوان کرد

بانک‎ها در ارتباط با هوشمندسازی مدارس خارک همکاری نکردند

خبرگزاری فارس: بخشدار خارک با اشاره به هوشمندسازی مدارس گفت: مقرر شد هر بانک در جزیره خارک هوشمندسازی دو کلاس درس را بر عهده بگیرد و انجام دهد اما بانک‎ها همکاری لازم را در این ارتباط ندارند.

بانک‎ها در ارتباط با هوشمندسازی مدارس خارک همکاری نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مجید محمودی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: پنج مدرسه تخریبی بلاتکلیف در جزیره خارک وجود دارد که باید در شورای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود و یک مدرسه نیز به دلیل تخریب تخلیه شده است و مدارس جزیره خارک بین 35 تا 42 سال از زمان ساخت آنها می‎گذرد و دیگر قابل استفاده نیستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازسازی مدارس خارک تصریح کرد: با مذاکراتی که سال گذشته با شرکت‎های نفتی مستقر در جزیره انجام شد پایانه‎های نفتی قول ساخت یک مدرسه را داد که این مدرسه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و مهر ماه به بهره‎برداری می‎رسد.

محمودی ادامه داد: همچنین مذاکراتی با مدیرعامل پتروشیمی خارک برای بازسازی حداقل یک مدرسه داشتیم که درخواست ما در هیئت مدیره پتروشیمی مطرح و مجوز لازم برای این امر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: وضعیت مدارس خارک نامناسب بوده و در شأن این جزیره نیست و مسئولان باید با اختصاص اعتبارات مناسب اقدامی اساسی در این زمینه کنند.

محمودی خاطر نشان کرد: اعتباراتی که سال گذشته برای تعمیر و تجهیز مدارس خارک اختصاص یافت ناچیز بود و امیدواریم امسال این اعتبارات رشد قابل قبولی داشته باشد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون یک‌هزار و 135 دانش‌آموز در مقاطع مختلف در جزیره خارک مشغول به تحصیل هستند و 151 نفر کادر آموزشی را تشکیل می‎دهند.

بخشدار خارک با اشاره به هوشمندسازی مدارس گفت: مقرر شد هر بانک در جزیره خارک هوشمندسازی دو کلاس درس را بر عهده بگیرد و انجام دهد اما بانک‎ها همکاری لازم را در این ارتباط ندارند.

وی تاکید کرد: فرهنگیان جزیره خارک از بسیاری از امکانات محروم هستند و انتظار داریم با اجرای مجدد قانون فوق‎العاده بدی آب و هوا، حق جزیره، حق مرزی و حق آلایندگی در این قشر انگیزه‎ای ایجاد شود.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول