اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

ساماندهی 95 درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ساماندهی 95 درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح خبر داد.

ساماندهی 95 درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و رشد و توسعه این نهاد و تقویت آموزش و پرورش یک مسئله مهم است.

وی افزود: دولت نهم و دهم در امر کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت بسیار عملکرد مطلوبی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: طرح تحول بنیادین از طرح‌های بسیار مهم در گسترش و توسعه نظام تعلیم و تربیت است و موجب رشد و تقویت دانش‌آموزان و معلمان می‌شود.

امیرزاده تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ساماندهی 95 درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح خبر داد و افزود: این امر موجب بهبود کیفیت تحصیل می‌شود.

امیرزاده با اشاره به اقدامات خوب وزارت آموزش و پرورش در راستای مجتمع کردن مدارس و همچنین تاکید مقام عالی وزارت در راستای یک شیفته کردن مدارس گفت: با همت و تلاش همکاران فرهنگی منطقه و با استقبال خوب اولیاء دانش‌آموزان، امسال قریب به 95 درصد مدارس منطقه سعدآباد در نوبت صبح ساماندهی شده‌اند و در مجموع تنها 5 درصد آموزشگاه‌های منطقه به دلیل کمبود فضای آموزشی در نوبت دوم به صورت چرخشی دایر می‌شوند.

وی اضافه کرد: آماده‌سازی مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری برای شروع سال تحصیلی جدید و ساماندهی نیروهای موجود در منطقه از مهم‌ترین مسایل منطقه سعدآباد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به اجرای موفق طرح هجرت در منطقه گفت: همکاری سپاه و آموزش و پرورش در اردوهای جهادی بسیار تاثیرگذار است و شاهد موفقیت این طرح در سعدآباد هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول