اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل:

مدارس نوساز نیر در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: مدارس نوساز شهرستان نیر همزمان با هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌بردرای می‌رسد.

مدارس نوساز نیر در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش نیر اظهار داشت: در سال جاری پروژه‌های متعدد عمرانی و آموزشی را در استان اردبیل اجرایی می‌کنیم که پروژه‌های بهسازی و نوسازی شهرستان نیر از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه نیازمند اعتبارات بیشتر در بخش ساخت و ساز و تجهیز مدارس هستیم، افزود: اگر این اعتبارات به موقع افزایش و تخصیص یابد قطعاً در اجرای پروژه‌های آموزشی نیز موفق عمل می‌کنیم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با ابراز گلایه از کاهش اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ابراز داشت: اگر امسال بنابر اجرای نظام جدید آموزشی 3-3-6 و ایجاد کلاس‌های پایه ششم ابتدایی باشد ما موظف به تأمین کلاس‌های این طرح نیز هستیم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه از اجرای 11 پروژه آموزشی در استان اردبیل خبر داد.

این مسئول بیان داشت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 60 درصد است و از این تعداد پنج پروژه تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحدتی‌پور در پایان سخنان خود ابراز داشت: مدارس شهید رجایی، کوثر کوراییم، صدیقه زهرا، سید احمد خمینی کوراییم و مجتمع آیت‌الله مروج نیر با صرف اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره ‌برداری می‌‌رسد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول