اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام ‌نور استان اصفهان خبر داد

افزایش 2 برابری کمیت و کیفیت طرح ضیافت اندیشه پیام نور اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌ نور استان اصفهان گفت: در سال جاری کمیت و کیفیت طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور اصفهان رشد دو برابری داشته است.

افزایش 2 برابری کمیت و کیفیت طرح ضیافت اندیشه پیام نور اصفهان

حجت‌الاسلام مهدی مستأجران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سومین دوره از طرح ضیافت اندیشه یک‌هزار و 700 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان ثبت‌نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره به صورت عمومی بوده و با توجه به این موضوع طیف‌های مختلف فرهنگی در طرح ضیافت اندیشه سال جاری ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: البته در این طرح تنها دانشجویان دانشگاه‌های نزدیک به دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان مجاز به ثبت‌نام بودند و دانشگاه پیام نور استان از پذیرش دانشجویانی که با مرکز اصفهان فاصله بسیاری را دارند معذور بوده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌ نور استان اصفهان با تاکید بر اینکه مسئولان تنها برای پذیرش 500 نفر از دانشجویان مراکز پیام‌ نور استان در طرح ضیافت اندیشه برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام ‌نور استان در سال جاری از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌ نور در طرح ضیافت اندیشه سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بیش از دو برابر رشد داشته است، ادامه داد: در سال گذشته حدود 600 نفر از دانشجویان سراسر استان در طرح ضیافت اندیشه ثبت‌نام کرده بودند.

مستأجران ثبت‌نام نهایی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان را در طرح ضیافت اندیشه سال گذشته حدود 200 نفر دانست و تاکید کرد: اکثر دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه سال جاری از دانشجویان ورودی سال 90 هستند اما در سال گذشته دانشجویان ورودی‌های مختلف در این طرح شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ضیافت اندیشه سال جاری در سه سطح برای دانشجویان شرکت‌کننده برگزار شده است، افزود: طرح ضیافت اندیشه از 22 تیر ماه جاری برای دانشجویان دانشگاه‌های پیام ‌نور استان برگزار شده است و این طرح امشب خاتمه می‌یابد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان با تاکید بر اینکه دو سوم از دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح از دانشجویان دختر هستند، گفت: در سال جاری کمیت و کیفیت طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام ‌نور اصفهان رشد دو برابری داشته است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور140  استاد برجسته برای شرکت‌کنندگان در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام‌ نور استان اشاره و اظهار کرد: در طرح ضیافت اندیشه سال جاری تنها به برگزاری کلاس‌های روزانه و برنامه‌های فرهنگی بسنده نشده است و برگزاری دو مرحله اردو برای شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول