اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

حضور مردم در مراسم روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: حضور پررنگ مردم در مراسم روز قدس بار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

حضور مردم در مراسم روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس اظهار کرد: اهمیت روز جهانی قدس که از یادگاری‌های ارزشمند حضرت امام (ره) است بر کسی پوشیده نیست و بنابر این امر هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران به خاطر همدردی با مردم ستم‌دیده فلسطین و حمایت از انتفاضه فلسطین، در مراسم روز قدس در راهپیمایی باشکوهی شرکت می‌کنند.

وی افزود: بزرگداشت روز جهانی قدس تنها مختص کشور جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه مسلمانان تمام جهان نیز با حضور پررنگ در میادین و خیابان‌ها به نوعی خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه مراسم روز قدس، امسال اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل دارد، تصریح کرد: امسال با توجه به اتفاقات منطقه از جمله کشتار جمعی مسلمانان میان‌مار، اتفاقات سوریه و با توجه به بیداری اسلامی که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، وظیفه مسئولان را نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این روز ارزشمند و تبیین یک برنامه‌ریزی منسجم سنگین‌تر می‌کند.

طاهرخانی اذعان کرد: تدوین یک برنامه‌ریزی مناسب، بار دیگر نیت شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را که درصدد کمرنگ کردن مشارکت مردم در صحنه‌ها هستند، خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: اگر برخی‌ها هنوز تصورشان این است که فشارهای اقتصادی موجب حضور کمرنگ مردم در صحنه می‌شود، معلوم است هنوز حضور مردم را نشناخته‌اند.

طاهرخانی از ائمه جمعه و جماعات خواست تا با بیان اهمیت شرکت در مراسم روز قدس امسال، اطلاع‌رسانی مناسبی نسبت به حساسیت موضوع به مردم داشته باشند و در ادامه از صدا و سیمای این استان نیز خواست تا با زیرنویس ویژه و برنامه‌های متنوع شرایط حضور پررنگ مردم را در مراسم روز قدس فراهم کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد جلسات مشابه نیز به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز قدس در شهرستان‌ها نیز همانند مرکز استان تشکیل شود و به منظور جذابیت بیشتر مراسم، برای کودکان، نوجوانان و جوانان در مسیر راهپیمایی برنامه‌های متنوعی برگزار شود. 

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول