اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

راهپیمایی روز قدس مشتی بر دهان صهیونیسم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: راهپیمایی روز قدس مردم مشت محکمی بر دهان رژیم نامشروع صهیونیستی بود.

راهپیمایی روز قدس مشتی بر دهان صهیونیسم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان یکی از تدابیر حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم فلسطن و حفظ جایگاه بیت‌المقدس است.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از تدابیر مهمی بود که حضرت امام خمینی(ره) برای جهان اسلام اندیشید، تصریح کرد: این اقدام سبب شده تا مردم مسلمان در آخرین روز از ماه مبارک رمضان همگام با هم در دفاع از مردم فلسطین و بیت‌المقدس به خیابان‌ها آمده و یک صدا بر حاکمان جور و استبداد آرزوی مرگ کنند.
این مسئول افزود: در این زمینه شاهد حمایت تمام مسلمانان از بیت‌المقدس هستیم.
خاتمی با بیان اینکه این تدبیر رهبر توسط مردم مورد حمایت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است چرا که در سال جاری شاهد خیزش ملت‌های مسلمان جهان هستیم.
خطیب جمعه اشنویه گفت: مردم مسلمان منطقه علیه حاکمان جور خیزش کرده‌اند و در حال حاضر شاهد سرنگونی استبداد و حاکمان جور در کشورهای اسلامی هستیم و این امر اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را دو چندان کرده بود.
خاتمی ادامه داد: این خیزش‌ها و بیداری‌های اسلامی در کشورهایی صورت گرفته که سران کشورشان جیره‌‌خوار رژیم صهیونیستی بودند و در حال حاضر این حاکمان توسط مردم به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.
وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اعلام کرد: هرساله با نزدیک شدن به روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی حملات و فشارهای خود را ‌علیه مردم مظلوم فلسطین بیشتر می‌کند ولی همگی می‌دانیم رژیم صهیونستی با این اقدامات در اصل به تابوت خود میخ می‌کوبد.
امام جمعه اشنویه تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز حمایتی دیگر از ملت بی‌دفاع فلسطین و مشت محکمی بر دهان رژیم نامشروع صهیونیستی بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول