اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز نابودی اسرائیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ملایر راهپیمایی روز قدس را زمینه‌ساز نابودی اسرائیل عنوان کرد.

راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز نابودی اسرائیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ملایر با تأکید مردم به تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: مسلمان واقعی به دستورات دین مبین اسلام عمل می‌کند و در راه محرمات گام برنمی‌دارد.
وی گفت: ماه رمضان ماه توسل به خدای متعال و دعا است و در این ماه بدی‌ها و نجاست‌ها از انسان دور می‌شود و پاک و زلال شده و به سوی رضایت خدای متعال روی می‌نهد.
امام جمعه شهرستان ملایر افزود: شقی‌ترین مردم از نظر عداوت و دشمنی طایفه یهود هستند و دو گروهی که رسول خدا آنها را بزرگترین دشمنان اسلام یاد کرده یهود و منافقین هستند که امروز اسرائیل به عنوان غده سرطانی به دشمنی و عداوت خود با اسلام ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: امروز شاهد بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی هستیم و اگر این اتحاد و همبستگی ادامه یابد راهی برای نابودی اسرائیل خواهد بود.
فاضلیان راهپیمایی روز قدس را زمینه‌ساز نابودی اسرائیل خواند و ابراز داشت: امروز، روز قدس جهانی شده و مسلمانان دنیا را بیدار کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت گفت: دولتمردان باید با تأسی از حضرت علی(ع) کار خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهند و بدانند که علی(ع) چگونه حکومت می‌کرد و خود را با احکام اسلامی منطبق کرده و برای اجرای دین همواره آماده بود.
امام جمعه شهرستان ملایر عدالت، امانت، استقامت و صبر را مهمترین خصایص برای مسئولان خواند و ابراز داشت: مسئولان باید عادل باشند و در همه زمینه‌ها با تأسی از ولایت حرکت کرده و از آن جدا نشوند.
وی در پایان گفت: کشور اسلامی باید دارای حکومت اسلامی بوده به این صورت که هیچ فقیری حقش را با لکنت از حکومت نخواهد بلکه باید با درایت به حق خود برسد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول