اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز قدس روز فریاد بر سر صهیونیست‌ها؛

حضور با شکوه مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: مردم استان زنجان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته امروز در راهپیمایی روز قدس حضور دارند و فریاد نابودی رژیم غاصب و صهیونیستی و حامیانش را فریاد می‌زنند.

حضور با شکوه مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مردم استان زنجان ساعت‌ها قبل از آغاز برگزاری راهپیمایی روز قدس با تجمع در خیابان‌ها بار دیگر حضور خود را در عرصه دفاع از مظلومان جهان اعلام کردند.
مردم در جای جای استان زنجان با حضور یکپارچه بار دیگر آزادی قدس شریف را فریاد زدند و اعلام کردند که هرگز از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست برنداشته و تا آزادی قبله نخست مسلمانان جهان به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ادامه میدهند.
مردم استان در شهر‌های زنجان، ابهر، قیدار، خرم‌دره، ماهنشان، زرین‌آباد، آببر، دندی، سجاس، ارمغانخانه، زنجانرود، زرین‌رود، گرماب، صائین‌قلعه، هیدج، نیک پی، سلطانیه و ... و همچنین در بسیاری از روستاهای استان زنجان سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعی حقوق بشر را در قبال کشتار فلسطینیان محکوم و بر حمایت همه مسلمانان جهان از مردم فلسطین تاکید کردند.
راهپیمایی مردم استان زنجان امسال با توجه به خیزش‌ها و انقلاب‌های مردم در کشورهای بحرین، لیبی، مصر، یمن، تونس و اردن اهمیت خاصی پیدا کرده و مردم استان سقوط دیکتاتورهای دست نشانده را در کشورهای مسلمان جشن و بر ادامه انقلاب کشورهای اردن، یمن و بحرین تا سقوط کامل عمال دست نشانده استکبار جهانی تاکید کردند.
فریاد ضد صهیونیستی مردم استان زنجان امروز همگام و یکصدا با فریادهای مسلمانان جای جای جهان فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر حامیان صهیونیست‌های خونخواری است که به پیر و جوان و کودک و سالخورده رحم نکرده و آنها به بدترین نحو ممکن به شهادت می‌رسانند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول