اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم؛

راهپیمایی روز قدس در اهواز آغاز شد

خبرگزاری فارس: مراسم با شکوه و پرشور راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف خوزستان با وجود گرمای شدید هوا آغاز ‌شد.

راهپیمایی روز قدس در اهواز آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، مراسم با شکوه و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور  روحانیان، مدیران دستگاه‌ها و ادارات استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، استاندار خوزستان و فرماندار مرکز استان و اقشار مختلف مردم در شهر اهواز دقایقی پیش آغاز ‌شد.
حضور گسترده و میلیونی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس که نشانه هوشیاری مردم نسبت به مسائل جهان اسلام است امسال پررنگ تر از همیشه بود و بار دیگر مردم خوزستان همگام با دیگر مسلمانان جهان با حضور با نشاط خود در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و آمریکا از مردم مظلوم فلسطین حمایت خود را اثبات کردند.
امروز بار دیگر فریاد تنفر ملت ایران از صهیونیست‌های جنایتکار و شیاطین زمانه در شهر اهواز و مسیر راهپیمایی تعیین شده از سوی ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس طنین‌انداز شد و خوزستانی های همیشه همراه نشان دادند که گرمای هوا و شرایط جوی نامساعد نمی‌تواند مانع از حضور آنان در عرصه پرشور راهپیمایی شود.
با وجود اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت آغاز مراسم را در  اهواز 11:30 از مقابل مسجد آیت الله جزایری در خیابان امام خمینی (ره) اعلام کرده بود، ولی ساعتی قبل از آن خیابان‌های اطراف شاهد حضور مردم مسلمان و روزه‌دار بود که با حمل پلاکاردهایی، شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند.
براساس این گزارش، "امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است"، آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است"، "آل خلیفه آل سعود، مثل یهود مثل یهود"، الیوم یوم الافتخار، العزة للمسلمین، الذلة للکافرین"، " به همت تمامی مسلمین، قدس رها می‌شود از مشرکین" و... از جمله شعارهایی بود که راهپیمایان اهوازی امروز در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین سردادند.
مردم آزادیخواه خوزستان که همیشه برای مظلومیت مردم فلسطین  و احیای کرامت انسانی آنها به میدان آمده‌اند امروز نیز با حضور پرشور و گرم خود ثابت کردند که اجازه نخواهند داد حق ستمدیدگان پایمال شود. در اهواز راهپیمایان با سردادن شعارهای "خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "خامنه‌ای رهبر مسلمین است باعث افتخار مومنین است"، "ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم"، " وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" و... بار دیگر پیروی خود را از ولایت فقیه و رهبر مسلمین جهان نشان دادند.
هم اکنون راهپیمایان در مسیر خیابان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریعتی در حال حرکت هستند و پس از طی آن و گذر از بخش شرقی خیابان امام خمینی (ره) و چهار راه آبادان، مراسم در مصلی مهدیه اهواز خاتمه می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول