اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی صورت گرفت؛

آغاز راهپیمایی باشکوه روز قدس در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش و با حضور گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های جنوب تهران آغاز شد.

آغاز راهپیمایی باشکوه روز قدس در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی پرشور روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در شهرستان‌های جنوب استان تهران آغاز شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های ری، ورامین، پیشوا و پاکدشت و شهرهای قرچک، باقرشهر و ...  به سمت میعاد‌گاه‌های نماز جمعه برگزار شده است.
مردم روزه‌دار جنوب تهران از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.
تعدادی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، امروز در حالی که حتی توانایی راه‌رفتن ندارند، برای انجام وظیفه دینی و انقلابی خود، با ویلچیر در راهپیمایی حضور یافته‌اند.
در این راهپیمایی پرشور و گسترده که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی کم‌سابقه گزارش شده است، جوانان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در صف نخست قرار دارند و حضور گسترده نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در حمایت از ولایت و مبارزین فلسطینی بسیار چشمگیر است.
همچنین در شهرستان ری و ورامین، تعدادی از جوانان ورزشکار در راهپیمایی حضور دارند که به صورت نمادین با لباس‌های ورزشی به جمع راهپیمایان پیوسته‌اند.
حفظ نظم مراسم به صورت خودجوش توسط خود راهپیمایان برقرار شده است و جمعیت هلال احمر و اورژانس نیز برای کمک‌رسانی به مردم در محل برگزاری راهپیمایی حضور دارند.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما همه سرباز تو ایم خامنه‌ای، گوش به فرمان تو ایم خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر» نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
یگان ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج از ساعات ابتدایی صبح امروز در طول مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کردند و برقراری امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های جنوب تهران را بر عهده گرفتند تا راهپیمایی امروز با نظم و گستردگی بالایی برگزار شود.
همچنین نیروی انتظامی طرح ممنوعیت عبور و مرور وسایل نقلیه را در اطراف مسیرهای منتهی به راهپیمایی اعمال کرده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول