اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

راهپیمایی روز قدس بمب ویرانگر صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: حضور مردم بیدار ایران و دیگر ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس مانند بمب ویرانگری رژیم صهیونیستی را ویران کرده است.

راهپیمایی روز قدس بمب ویرانگر صهیونیسم است
 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیدفرج‌االه موسوی در خطبه اول آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: خداوند موجودات و انسان‌ها را بیهوده نیافریده و چیزی از امور انسان‌ها را بیهوده رها نکرده است.
وی افزود: خداوند آثار و نتایج کارهای انسان‌ها را در نظر دارد و از عمل همه انسان‌ها، کم یا زیاد و یا خوب و بد هنجار و یا ناهنجار آگاهی تام و تمام دارد.
موسوی با اشاره به فانی ‌بودن جهان هستی و جاودانه بودن اعمال نیک، غرور و تکبر را مهم‌ترین عامل برای عبرت نگرفتن انسان‌ها از گذشته عنوان کرد.
وی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ابراز داشت: روز قدس روزی است که خداجویان کفر و ستیز در میدان‌های نبرد منطق، بیان و بنان علیه استکبار جهانی شوریدند.
خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با قدردانی از حرکت توفنده مردم روزه‌دار  در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: پس از روی کار آمدن حکومت جعلی رژیم صهیونیستی با حمایت‌های بی‌دریغ قدرت‌های استعماری و استکباری، قیام‌های بی‌شماری از سوی فلسطینیان به وقوع پیوست که انتفاضه جدیدترین قیام این مردم مظلوم است.
موسوی انتفاضه را انقلاب سنگ عنوان کرد و افزود: انتفاضه جنبشی نوین و ضد صهیونیستی بوده که با حداقل امکانات ناچیز و در پاسخ به شکست ملی‌گرایی عربی و اقدامات سرکوب‌گرایانه صهیونیست‌ها به وقوع پیوسته است.
وی ابراز داشت: انتفاضه به معنای مقاومت در مقابل دشمن با دست خالی بوده و در تاریخ معاصر فلسطین هیچ گاه جنبشی به گستردگی، پایداری و قدرت انتفاضه به ثبت نرسیده است.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: سکوت، صلح، نشستن با سران کشورهای دیگر و دست دراز کردن به اولمرت و نتانیاهو مشکلی را حل نکرده و مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی قدس شریف است.
موسوی افزود: با جنبش مقاومت، جهاد و با دست توانمند این امت هیولای درنده و غاصب از صحنه روزگار محو می‌شود.
وی بیان داشت: عدم توانایی رژیم اشغالگر قدس در سرکوب مؤثر قیام باعث گرایش‌های طرفداری صلح در میان یهودیان شده به‌طوری که خود یهودی‌ها هم طرفدار مسلمانان فلسطینی شده‌اند.
رئیس اداره تعاون گچساران نیز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته تعاون ابراز داشت: کار تعاون نیاز به فرهنگ‌سازی و همراه‌کردن باورهای اجتماعی و ایجاد انگیزه برای ملت دارد و باید باورهای مشارکتی و اعتقادی افراد در امر تعاون به رسمیت شناخته شود.
سیداسلام حسینی‌نیک عنوان داشت: اداره تعاون گچساران از نظر تشکیل تعاونی در سال گذشته مقام برتر کهگیلویه و بویراحمد و رتبه سوم کشوری را کسب کرد و از نظر سامانه نظارت بر تعاونی‌ها نیز مقام دوم کشوری به اداره تعاون گچساران اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: تعاونی مسکن شبکه بهداشت گچساران در سال 90 از نظر کیفیت، سرعت کار و قیمت مقام اول کشور را در ساخت و ساز مسکن مهر به دست آورد و تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان نیز از نظر پیشرفت فیزیکی مقام اول کشور را دارند.
رئیس اداره تعاون گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی به این شهرستان خدمت می‌کنند، انتظار می‌رود محصولات آنان توسط مردم و به‌ویژه ادارات و نهادهای گچساران خریداری شود.
حسینی‌نیک افزود: مدیران بانک‌ها نیز در ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها بیش از پیش همکاری کرده تا با حمایت تعاونی‌ها رشد هرچه بیشتر اقتصاد گچساران را سبب شوند.
به گزارش فارس، سیداکبر علیزاده فرماندار گچساران نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، با ارائه عملکردی از خدمات دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی در گچساران، از تلاش همه دولتمردان قدردانی و بر دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تأکید کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول