اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه های نماز جمعه صورت گرفت

قدردانی آیت‌الله ‌دری‌‌‌‌نجف‌آبادی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه اراک با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی، از حضور گسترده و پرشکوه مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

قدردانی آیت‌الله ‌دری‌‌‌‌نجف‌آبادی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌‌‌‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک در جمع نمازگزاران اظهار داشت: حضور مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی در راهپیمایی امروز حضوری الهام‌بخش و تاثیرگذار است که باید از شما مردم حماسه‌ساز و غرورآفرین قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: امروز مردم ایران اسلامی بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب و شهدا لبیک گفته و وفاداری خود را به نظام به اثبات رسانند.
امام جمعه اراک ادامه داد: این حرکت 32 ساله ملت ایران از مرداد 58 تا به امروز برکات و ثمرات ارزشمندی به همراه داشته است که بخش بزرگی از برکات آن امروز در بیداری کشورهای اسلامی به خوبی قابل مشاهده است.
دری‌نجف‌آبادی افزود: به برکت این راهپیمایی هم اکنون صهیونیسم آسیب‌های فراوانی را متحمل شده و با مشکلات بسیاری مواجه شده است.
وی با بیان اینکه پایین آوردن پرچم صهیونیسم در مصر و برافراشتن پرچم پرافتخار فلسطین در این کشور یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: موفقیت‌های امت‌های اسلامی در عصر حاضر مدیون آینده‌نگری و دوراندیشی امام(ره) است.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت هفته‌ای است که دولتمردان باید ارزیابی مجددی از اقدامات خود داشته و برنامه‌های پیشرفت و رشد کشور را طراحی کنند.
دری‌نجف‌آبادی گفت: دولتمردان باید در این هفته برای حل مشکلات کشور سیاست‌گذاری کرده و خدمت مورد نیاز مردم را اولویت‌بندی کنند.
وی افزود: ایجاد شغل پایدار، کاهش نرخ بیکاری، کاهش واردات، افزایش صادارت و سرمایه‌گذاری از امور مهمی است که دولتمردان باید به آن توجه کنند.
خطیب جمعه اراک همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اساتید و دانشجویان بیان داشت: فضای دانشگاه‌ها باید فضای توام با ایمان، قرآن،‌ علم و دانش و معرفت و اخلاق باشد.
دری نجف‌آبادی همچنین از دولت‌های استکبار و زورگو خواست از دخالت در امور کشورهای اسلامی دست بردارند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول