اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه است

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و یک وظیفه است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه است
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین ‌زین‌الصالحین در حاشیه برنامه‌های هفته دولت در گفت‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: حضرت امام (ره) با افکار و اندیشه‌های ناب و الهی خویش انقلابی را ایجاد کرد که نه تنها ایران، بلکه جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داد.
وی بیان کرد: با تبعیت ملت ایران از آن پیر فرزانه پایه‌های حکومت مستکبر طاغوت در ایران سست شد تا اینکه سرانجام در بهمن 57 فرو ‌ریخت و جهان شاهد معجزه توکل بر خداوند و اطاعت محض از ولیفقیه زمان در ایران بود.
زین‌الصالحین با اشاره به موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: اکنون در حالی که تنها نیم قرن از نهضت عاشورایی امام راحل گذشته است، خون‌های پاک بر زمین ریخته شده، ثمر داده و بیداری همه ملت‌های منطقه را سبب شده است.
وی سقوط یکی پس از دیگری دیکتاتورهای منطقه را نشأت گرفته از بیداری مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: استکبار همواره سعی دارد تا با حمایت و بر‌انگیختن عمال فاسد خود مسلمانان را در جوی از خفقان نگه دارد.
زین‌الصالحین افزود: اکنون مسلمانان و سایر آزادیخواهان عالم بیدار شده و دسیسه‌های استکبار جهانی و رویای تسلط بر جهان در ذهن دیکتاتورها در حال فروپاشی است.
وی بیان داشت: ملت ایران همواره و در هر فرصتی از جمله روز جهانی قدس با آرمان‌ها و اندیشه‌های آن پیر سفر کرده و مردم مظلوم فلسطین تجدید میثاق میکنند.
زین‌الصالحین اذعان کرد: ما از همه آزادگان جهان به ویژه ‌مردم فلسطین میخواهیم در برابر ظلم و ستم مزدوران استکبار ایستاده اجازه هیچگونه حق‌کشی را به آنها ندهند.
وی بیان کرد: مردم این شهرستان نیز در روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام راحل و فلسطین عزیز تجدید میثاق می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول