اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با ملت ایران؛

راهپیمایی روز قدس در رفسنجان پرشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز قدس در رفسنجان همگام با ملت ایران اسلامی پرشور و منسجم برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس در رفسنجان پرشور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، راهپیمایی روز قدس در رفسنجان همگام با ملت ایران اسلامی امروز پرشور و منسجم برگزار شد.
راهپیمایان روزه‌دار مسیر سه کیلومتری را از میدان قدس تا میدان ابراهیم با گام‌های محکم و مشت‌های گره کرده پیمودند و با شعارهای کوبنده خود دل دشمنان اسلام را به لرزه در آوردند.
مردم ولایتمدار رفسنجان همراه با روحانیان، مسئولان شهر و همراه هیئت امنا مساجد، پایگاه‌های مقاومت، دانشجویان و انجمن اسلامی دانش‌آموزان دوشادوش یکدیگر شعار دادند و فضای شهر را با فریاد حمایت از فلسطینیان پر کردند.
در این راهپیمایی تیم‌های ورزشی و گروه اسکیت‌سواران با حمل پرچم ایران و فلسطین شرکت‌کنندگان را تحت تاثیر قرار دادند.
همچنین در طول مسیر مردم با اهدای کمک‌های خود به قحطی‌زدگان سومالی و مردم فلسطین ایثار و حماسه‌ای دیگر در تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل آفریدند.
راهپیمایان رفسنجانی کودکان خود را برای اعلام حمایت از کودکان فلسطینی با خود آورده بودند تا به دشمنان اسلام و مسلمانان نشان دهند که آنها رهرو راه پدران و مادران خویش هستند و تا آزادی فلسطین این راه ادامه دارد.
جوانان رفسنجانی با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی نشان دادند که آنها تنها نیستند و در گوشه‌گوشه دنیا حتی شهرهای کوچک ایران جوانان مسلمان آنها را یاد می‌کنند.
در پایان این این حرکت انقلابی، راهپیمایان برای نماز در مسجد جامع حضور به هم رساندند و حجت‌الاسلام حسینی مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان به قرائت قطعنامه پایانی پرداخت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول