اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با مردم سراسر کشور؛

حضور بینظیر مردم گرگان ‌در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه‌ گرگان همگام با مردم سراسر کشور، با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه دیگر آفریدند.

حضور بینظیر مردم گرگان ‌در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شرکت‌کنندگان در راهپیماییهای باشکوه ضدصهیونیستی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از آرمان‌های مقدس ملت مظلوم فلسطین و لبنان حمایت و سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات ددمنشانه‌ی رژیم نژادپرست اسرائیل را به شدت محکوم کردند.
مردم روزه‌دار گرگان بالبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.
این راهپیمایی در حالی که از سوی علما و روحانیون، مسئولان استانی، بسیجیان، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا همراهی میشد با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است، روز جهانی قدس یوم‌الله یوم‌الله، آمریکا اسرائیل ننگ به نیرنگتان - خون جوانان ما میچکد از چنگتان، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، حمایت از فلسطین سفارش امام است و عزت ما مسلمین بر پایه قیام است، پشتیبانی همه جانبه‌ ملل اسلامی از انتفاضه مردم فلسطین را خواستار شدند.
شماری از شرکت‌کنندگان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را تودهنی دیگری بر حامیان رژیم غاصب و نژادپرست اسراییل توصیف و استقامت و فداکاری مردم بی دفاع فلسطین را برای احقاق حقوق حقه‌ی خود قابل ستایش عنوان کردند.
به‌ گفته‌ آنان نهضت سنگ در برابر ننگ مردم فلسطین و حمایت مردمی سایر کشورهای اسلامی از آنان، به‌دشمنان آرمان‌های مقدس فلسطین این پیام را میدهد که تسلیحات پیشرفته اهدایی نمیتواند در مقابل اراده مردم ایستادگی کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول