اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرهای لرستان

خبرگزاری فارس: راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرهای لرستان برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرهای لرستان
به گزارش خبرنگاران فارس در شهرهای کوهدشت، دورود، الیگودرز، بروجرد، دلفان، سلسله، چگنی و بخش‌های لرستان، مردم سرافراز و شهید پرور لرستان همچون دیگر مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، همبستگی و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

* روز قدس در بروجرد
مردم مومن و روزه‌دار شهرستان بروجرد راهپیمایی با عظمت روز جهانی قدس را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند. 
راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد از میدان قیام این شهر آغاز شد و با عبور راهپیمایان از چند خیابان اصلی شهر در مصلی نماز جمعه این شهر پایان یافت.
حضور اقشار مختلف مردم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، و زشکاران و... در راهپیمایی روز قدس جلوه‌های از حضور مردم این شهر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
راهپیمایان با شعارهای  امروز روز قدس و روز دین است ـ تجلی قدرت مسلمین است، قدس دل تپنده زمین است ـ حرمت مرز و بوم مسلمین است و این گفته امام رهبر ماست ـ شعار ما نبرد با آمریکاست با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند.
همچنین شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای خونی که در رگ ماست ـ هدیه به رهبر ماست بر پایبندی، وفاداری و اطاعت پذیری خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در پایان این راهپیمایی که مسئولان شهرستان پیشاپیش آن‌ها در حرکت بودند قطعنامه سراسری 10 بندی روز قدس قرائت شد که با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت. 
 
* روز قدس در دورود لرستان
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، مردم مومن شهرستان دورود با حضوری حماسی در راهپیمایی روز قدس در حمایت از ستمدیدگان فلسطینی، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند. 
‌مردم غیور و شهید‌پرور شهرستان دورود با اتحاد و همدلی با آرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و یک بار دیگر اقدامات تجاوز گرانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین را محکوم کردند.
یکی از فضلای حوزه علمیه قم در جمع مردم دورود، بر لزوم اتحاد مسلمان جهان تاکید کرد و گفت: مسلمانان جهان باید با کنار گذاشتن اختلافات قومی و قبیله‌ای و تعصبات جاهلی حول محور اسلام متحد شوند و با داشتن مشترکات اخلاقی و انسانی، علاوه بر آزاد سازی فلسطین و قدس شریف نسبت به ترویج اسلام در سراسر جهان اقدام کنند.
حجت‌الاسلام محمد تقوی گفت: امروز کشورهای اسلامی از ناحیه سران وابسته به بیگانه و اختلافات ایجاد شده توسط استعمار آسیب دیده‌اند که با نام‌گذاری روز قدس توسط امام راحل فضا برای همدلی و هماهنگی مسلمانان فراهم شد.
این راهپیمایی با صدور قطعنامه‌ای در محکومیت اشغال فلسطین و فریاد الله اکبر مردم در تایید این قطعنامه به پایان رسید.
 
* روز قدس در کوهدشت
مردم مومن و روزه‌دار شهرستان کوهدشت راهپیمایی با عظمت روز جهانی قدس را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند، و با شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بررژیم صهیونست خواستار آزادی قدس شریف شدند.
امام جمعه کوهدشت در اجتماع مردم کوهدشت گفت: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت‌های ستمدیده جهان به ویژه فلسطینیها به عنوان یک وظیفه دینی است. 
حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس، افزود: ظلم آشکار صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین با حمایت استکبار انجام میشود.
وی اظهار داشت: روز قدس روز وحدت و شکوه امت اسلامی است و حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه نبوغ فکری مسلمانان و اتحاد همه‌جانبه آنان است.
امام جمعه کوهدشت همچنین بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه را از برکات انقلاب اسلامی و افتخارات بزرگ این نظام مقدس دانست.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری 10 بندی روز قدس قرائت شد که با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.
 
* روز قدس در الیگودرز
مردم ولایت‌مدار، روزه‌دار و همیشه در صحنه الیگودرز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بانگ مرگ بررژیم صهیونیست و مرگ بر آمریکا سر دادند.
‌مردم شهید‌پرور الیگودرز اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس با ادای این تکلیف شرعی، حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال حماسه‌ای دیگر آفرید آفریدند.
فرماندار شهرستان الیگودرز در جمع راهپیمایان شهرستان الیگودرز گفت: حرکت حماسی مردم ایران در روز قدس، یقینا موجب تقویت روحیه استکبارستیزی مردم مسلمان منطقه به ویژه مسلمانان فلسطین می‌شود.
سید‌مهدی وفاییمقدم خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال حماسه‌ای به یاد ماندی خلق کرد. 
وی گفت: مردم فهیم و قدرشناس اسلامی با خلق این حماسه به متجاوزان و اشغالگران نشان داد که همچنان به ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی وفادار و پایبند است.
فرماندار الیگودرز گفت: این شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بیانگر استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی و نمادی از هویت انقلاب در دفاع از آزادی و استقلال است.
در پایان این راهپیمایی که مسئولان شهرستان پیشاپیش آن‌ها در حرکت بودند قطعنامه سراسری 10 بندی روز قدس قرائت شد که با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت. 
لازم به ذکر است نظیر این راهپیمایی باشکوه در دیگر شهرستان‌های لرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول