اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نیروهای انتظامی و بسیج صورت گرفت؛

برقراری امنیت کامل برای راهپیمایی روز قدس در اصفهان

خبرگزاری فارس: از ساعات اولیه امروز، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج برقراری امنیت کامل مراسم راهپیمایی را بر عهده گرفتند.

برقراری امنیت کامل برای راهپیمایی روز قدس در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیروهای انتظامی، یگان ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج از ساعات ابتدایی صبح امروز در طول مسیرهای 11گانه حضور پیدا کردند و برقراری امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان را بر عهده گرفتند تا راهپیمایی امروز با نظم و گستردگی بالایی برگزار شود.
همچنین نیروی انتظامی طرح ممنوعیت عبور و مرور وسایل نقلیه را در اطراف مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی (ره) اعمال کرده است.
طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان راهپیمایی در طول مسیر از ساعت 10 و 30 صبح امروز  آغاز می‌شود اما مردم اصفهان از ساعات ابتدایی امروز با حضور گسترده در مسیرهای 11گانه راهپیمایی، میزان ارادت خود را به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.
مردم اصفهان با زبان روزه در ساعات اولیه صبح و در ابتدای مسیرهای 11گانه منتهی به میدان امام خمینی (ره) و در مساجد مصلی، آیت‌الله خادمی، الله، نورباران، حجت اکبر، الهادی (ع)، جامع گورتان و موسی ‌بن جعفر (ع) که به عنوان نقطه آغاز مسیرهای فرعی راهپیمایی روز قدس در اصفهان مشخص شده بود، حضور یافتند تا با حضور پرشور و در صفوف به هم فشرده آماده حرکت به سمت میدان امام خمینی (ره) باشند.
اصفهانیهای انقلابی با در دست گرفتن پلاکاردهایی از سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند» و «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آنان بازگردد» و پلاکارد‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی شرکت کردند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول