اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

کمک به زندانیان جرایم غیر عمد اقدامی پسندیده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و بازگرداندن آنها به کانون خانواده اقدامی پسندیده و قابل توجه است.

کمک به زندانیان جرایم غیر عمد اقدامی پسندیده است

آیت‌الله هادی باریک‌بین در حاشیه برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با قدردانی از اداره کل دادگستری و ستاد دیه استان برای برگزاری این جشن، اظهار کرد: امروز کسانی در بند هستند که متأسفانه بر اثر نداشتن بنیه مالی و بر اثر وقوع تصادف که غیر عمدی است، در زندان به سر می‌برند.

وی افزود: باید به این عزیزان گرفتار کمک شده تا آنها نیز در این ماه مبارک به کانون گرم خانواده‌های خود بازگردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تلاش برای آزادی افرادی که بر اثر نداشتن دیه در زندان به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: همه این عزیزان دارای خانواده بوده و این امکان را ندارند که به آغوش خانواده بازگردند، وظیفه ما نیز این است که با اهدای کمک‌های نقدی خود زمینه هرچه سریع‌تر آزادی آنها را فراهم آوریم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین ماه مبارک رمضان را ماه محبت و مهربانی دانست و عنوان کرد: در این ماه مبارک که ماه خوبی‌ها و مهربانی‌ها است، کمک کردن به همنوع خود و یاری رساندن به دیگران، ثواب فراوانی در نزد خدای متعال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به کمک خیران و نیکوکاران در مراسم جشن گلریزان بیان کرد: این مراسم با استقبال مردم خوب و ولایت‌مدار استان قزوین رو به رو شد که امیدواریم متمکنین و خیران که در تمام مراحل و همیشه در کارهای خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند، بسیاری از گرفتاری‌های زندانیان جرایم غیر عمد را با اهدای کمک‌های نقدی خود برطرف کنند.

امام جمعه قزوین جشن گلریزان را زمینه بسیار خوبی در استان قزوین برای کمک به دیگران برشمرد و تأکید کرد: جشن گلریزان زمینه‌ای است که در ایام ماه مبارک رمضان و برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد صورت می‌گیرد و باید از دادگستری و ستاد دیه برای برپایی این مهم قدردانی کرد.

باریک‌بین در خاتمه تصریح کرد: این جشن فرصت خوبی است که هم خودمان را جزو بندگان خوب خداوند قرار دهیم و هم دیگر بندگان خدا را به کانون خانواده‌ها بازگردانیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول