اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا:

فرهنگ دینی باید در کشور نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: فرهنگ دینی باید در کشور نهادینه شود تا بتوانیم در مقابل شبیخون‌های فرهنگی مقابله کنیم.

فرهنگ دینی باید در کشور نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی زارعی صبح امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه هنر دینی باید توسط مسئولان و متولیان فرهنگی جدی گرفته شده و پیگیری شود، اظهار کرد: امروز کشور در یک جنگ بسیار عمیق با تهاجمات نرم دشمنان است که باید ضمن افزایش قوای فرهنگی و هنری خویش به مقابله با این شبیخون‌های نرم دشمنان رفته و دسیسه‌های ضدفرهنگی آنان را نقش بر آب کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا هنر دینی را تضمین‌کننده روح و روان انسان‌ها عنوان کرد و افزود: اگر با همت و اراده بلند‌تر مسئولان فرهنگ دینی به ‌خوبی در کشور نهادینه و کار آن شروع شود به طور حتم می‌توان به توسعه عرصه‌های معنوی در جوانان و نوجوانان امیدوار‌تر بود و آنان را به مقدمات علوم و ارزش‌های اسلامی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های متنوعی هر ساله از سوی این اداره در حوزه فرهنگی و هنری برای جوانان و دانشجویان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس و آلبوم هنری، اجرای تئاترهای اجتماعی و طنز، دیدار با نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه، حضور در مراسمات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز برپایی دوره‌های تخصصی آموزش فرهنگ خوشنویسی از برنامه‌های محوری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است که بسیار نیز مورد استقبال و اشتیاق جوانان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا لزوم احیای تمدن و فرهنگ معنویت در جامعه را به‌منظور غلبه بر تهدیدات دشمنان در عرصه جنگ نرم را مهم برشمرد و عنوان کرد: اگر در این حوزه اقدامی جدی از سوی مسئولان صورت نگیرد قطعا نمی‌توان به اقتدار و برتری فرهنگی کشور امید داشت چرا که هنر اسلامی تضمین‌کننده اراده و عزت انقلاب اسلامی است.

زارعی با اشاره به اینکه تولید آثار فرهنگی در جامعه اثرات و برکات زیادی بر جوانان و نوجوانان دارد، ابراز کرد: باید سعی شود تا در این حوزه به اندازه‌ای فعالیت صورت گیرد که نیاز نسل جوان کشور به منابع و آثار فرهنگی برآورده شود تا مانع از گرایش آنان به منابع و عرصه‌های غربی شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مداوم در جنگ نرم نقشه‌های استکبار را برای همیشه خنثی کرده و از بین می‌برد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول