اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف کرمان:

فریضه امر به معروف باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: عمل به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهم واجبات است و باید این فریضه را در جامعه نهادینه کنیم.

فریضه امر به معروف باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمد سلطان زاده در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهر سرچشمه اظهار داشت: عمل به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهم واجبات است و باید این فریضه را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: با احیای این مهم بسیاری از مشکلات در جامعه رفع می‌شود.

در این جلسه جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیا استان گفت: باید در انجام کارهای امر به معروف و نهی از منکر از تحقیقات علمی استفاده کنیم، مدیریت اسلامی را در جامعه رواج داده و در انجام فریضتین استمرار به خرج دهیم.

در این جلسه احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آموزش بیش از 600 نفر از کارکنان دولت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی اظهار داشت: به منظور اهمیت آموزش در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سال گذشته برای بیش از 600 نفر از کارکنان ادارات و نهادهای دولتی در شهر کرمان جلسات آموزشی برگزار شده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: برای تسریع در روند اجرای برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب این معاونت در چهار مدیریت آموزش، رسانه‌ها، پژوهش و تحقیقات و تبلیغات تعریف شده که در هر بخش فعالیت‌ها را طراحی و در سال گذشته اجرا کرده‌اند.

وی بیان داشت: در بخش مدیریت آموزش ساز و کاری فراهم شده تا شرکت در کلاس‌های آموزشی به عنوان آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت تلقی شود، ضمن این که در نظر داریم این دوره‌های آموزشی را در سطح استان گسترش دهیم.

سعیدی گفت: آموزش یکی از نکات کلیدی و از اولویت‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین بخش آموزش معاونت فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای برای این بخش تدارک دیده است.

وی افزود: در مدیریت رسانه‌ها نیز در مجموع صدا و سیمای مرکز کرمان، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی استان عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و البته انتظار داریم این توجه به موضوع مهمی مانند امر به معروف و نهی از منکر تداوم داشته و روز به روز بیشتر شود.

سعیدی تصریح کرد: در مدیریت پژوهش و تحقیقات نیز اقدامات مناسبی انجام شده که با توجه به فرم کار و توجه و پرداختن به مبحث امر به معروف و نهی از منکر از منظر علمی و دینی با محوریت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان حرکت‌های مناسبی صورت گرفته است که جهت دادن به پایان نامه‌های تحصیلی حوزه و دانشگاه به سمت تحقیق در امر به معروف از این جمله است.

وی گفت: در بخش تبلیغات نیز سعی شده که جلوه‌های تبلیغی و پشتیبانی از برنامه‌های سایر معاونت‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول