اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

فرهنگ ورزش با همت مسئولان نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: فرهنگ ورزش با همت مسئولان در جامعه نهادینه می‌شود.

فرهنگ ورزش با همت مسئولان نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی عصر امروز با جمعی از مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا در این دیدار  با بیان اینکه امروز لزوم اشاعه و توسعه هرچه بیشتر فرهنگ ورزشی در جامعه مهم است، اظهار کرد: مسئولان و مدیران ورزشی باید با سعی و همت مضاعف عرصه را برای حضور گسترده‌تر جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم کرده و سبب توسعه و ترویج همه‌جانبه فعالیت‌های مختلف ورزشی و سلامت در سطح جامعه اسلامی شوند.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان کشور از استعداد‌ بسیار بالایی در حوزه‌های ورزشی و سازندگی برخوردار هستند، افزود: این وظیفه مربیان و مدیران اجرایی است که با نگاه عمیق‌تر و جدی به این موضوع موجب بهره‌گیری حداکثری از توان و نیروی فوق‌العاده جوانان شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار خوبی در امر نهادینه‌سازی رشته‌های ورزشی مختلف در بین شهرستان‌های دیگر استان قزوین دارد، عنوان کرد: لازم است که با برنامه‌ریزی و همکاری بیشتر بین مسئولان این شهرستان مقدمات فراگیر شدن امر ورزش و سلامت فراهم شود.

احمدی با اشاره به اینکه برپایی ورزش‌های شهروندی در شهر‌های مختلف کشور در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری یافته است، بیان کرد: از مسئولان امر تقاضامندیم که در این زمینه با توجه و پشتیبانی ویژه‌تر وارد عمل شده و سبب توسعه امر مهم ورزش‌های شهروندی شوند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و موانع در امر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: باید با تعامل بیشتر بین مسئولان رشته‌های ورزشی با مدیران نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف عرصه‌ای ارزشمند برای فراگیری سلامت در جامعه به وجود بیاید.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه افزایش شاخصه‌های توسعه در کشور نشانگر عزم مسئولان برای ادامه مسیر سازندگی و عمران است، بیان کرد: قطعا ملت و دست‌اندرکاران نظام اسلامی با اراده و بینشی قوی در راه تجلی آرمان‌ها و ارزش‌های جاودانه انقلاب اسلامی تلاش کرده و سبب اقتدار و عزت هر‌چه بیشتر دین مبین اسلام می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول