اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان خراسان رضوی:

نمایشنامه‏نویسان‏ کودک در عرصه دینی بسیار اندک هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به کمبودهای موجود در عرصه تئاتر کودک گفت: در این حوزه به شدت فقیر هستیم و تعداد نمایشنامه‏نویسان‏ کودک ما آن هم در عرصه دینی اندک است.

نمایشنامه‏نویسان‏ کودک در عرصه دینی بسیار اندک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه باباخانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری نخستین نشست تخصصی دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی اظهار کرد: برای تقویت و توسعه ادبیات نمایشی دینی کودک و نوجوان و بررسی وضعیت و چالش‏های این عرصه نشست از سلسله نشست‏هایی تخصصی دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی 9 مرداد ماه با موضوع «تئاتر دینی کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

باباخانی از افزایش 110 درصدی شرکت‏کنندگان دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی خبر داد و گفت: دوره گذشته 138 گروه در جشنواره شرکت داشتند اما امسال به 300 گروه شرکت‏کننده رسیده‏ایم.

دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی ادامه داد: نشست تخصصی ادبیات نمایشی دینی کودک 9 مرداد با حضور و سخنان علیرضا باوندیان، ریاست دانشکده هنر و معماری اسلامی دانشگاه بین‏المللی امام رضا (ع) و عضو تیم داوری، علی روحی، رئیس انجمن نمایش مشهد و دبیر نهمین جشنواره نمایشنامه‏خوانی اداره فرهنگ و ارشاد مشهد و علی‏اکبر حلیمی، مسئول دبیرخانه نمایشنامه‏خوانی رضوی و کارشناس نمایش کودک در محل سالن همایش‏های دانشکده هنر و معماری اسلامی دانشگاه بین‏المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی تصریح کرد: 21 استان در جشنواره امسال حضور دارند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 30 مقاله به دبیرخانه رسیده اما با توجه به کمبود‏های حوزه نمایشنامه‏خوانی کودک و نوجوان و همچنین با توجه به درخواست‏هایی که از جانب استان‏ها داشتیم فراخوان این بخش تا 15 مرداد تمدید شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول