اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

تحکیم مبانی دینی رویکرد شورای هماهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تحکیم مبانی دینی و اعتقادی از اهم رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

تحکیم مبانی دینی رویکرد شورای هماهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: نخستین رویکرد شورا تحکیم مبانی دینی و اعتقادی جامعه است، زیرا ما اعتقاد داریم که مناسبت‌ها قطعا در راستای رشد و اعتلای بعد معنوی و آگاهی‌بخشی جامعه مؤثر است.

وی بیان داشت: توجه به محتوا و اثرگذاری در اجرای برنامه‌ها، نوآوری، تنوع و جذابیت از جمله مواردی است که در دستور کار شورای هماهنگی قرار دارد.

صدفی عنوان کرد: ما با قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان روبه‌رو هستیم که رفتارها و گفتار آنها متناسب با روز است، لذا باید مجموع فعالیت‌های شورا را با تنوع و جذابیت برگزار کنیم تا همه اقشار به ویژه جوانان بتوانند از آنها بهره‌ ببرند.

وی مخاطب‌شناسی را یکی دیگر از رویکردهای شورای هماهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: باید بر اساس نیاز مخاطب و مقطع زمانی برنامه‌ها را تدارک ببینیم.

صدفی گفت: ما زمانی می‌توانیم موفق باشیم که پایه و اساس حرکت‌ها را بر اساس حضور مردم در صحنه شکل دهیم و اقشار مختلف مردم را به عنوان متولیان در دست کار داشته باشیم.

وی ابراز داشت: بهره‌گیری از نخبگان و صاحب‌نظران یکی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید داشتند، لذا 2 واحد شورای مشورتی و تحقیق و پژوهش را راه‌اندازی کرده‌ایم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: پرهیز از اسراف و تبذیر، حفظ شئونات اسلامی، توجه به منویات رهبری و پرهیز از باندبازی و جهت‌گیری در برگزاری برنامه‌ها از جمله مواردی است که شورای هماهنگی بر آن تأکید دارد.

صدفی بیان داشت: 12 مرداد ماه در سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح روز پنجشنبه اعضای شورا با حضور در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاقی با شهدا دارند.

وی گفت: دیدار با مسئولان استان،‌ چاپ و توزیع ویژه‌نامه و عملکرد شورا، مسابقه بهترین عکس از مراسم‌هایی که تاکنون در کرمان برگزار شده از دیگر برنامه‌های ویژه سالروز تأسیس شورا در استان کرمان است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول