اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد ساری:

ساری میزبان جشنواره ادبیات دینی کشور شد

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد ساری اعلام کرد: دانشگاه آزاد ساری میزبان جشنواره ادبیات دینی کشور شد.

ساری میزبان جشنواره ادبیات دینی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا اقبال معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و دبیر هفدهمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی در رشته‌های عکس، طراحی پوستر، نمایشنامه، داستان‌نویسی، شعر، انیمیشن و فیلم کوتاه بعدازظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی ساری به عنوان دبیرخانه بخش ادبیات دینی هفدهمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، یک هزار و 454 اثر هنری و ادبی مناطق 17 گانه دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت و نسبت به دسته‌بندی، تنظیم فرم برای انجام داوری اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره تاکنون یک هزار و 454 اثر در هفت رشته هنری و ادبی دریافت شده که یک هزار و 312 اثر آن مربوط به دانشجویان و 142 اثر آن مربوط به اساتید است.

این مسئول تاکید کرد: بخش شعر این جشنواره با 503 اثر دانشجویی و 76 اثر اساتید بیشترین شرکت‌کننده را داشته است .

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ساری تصریح کرد: به منظور دسته‌بندی آثار و تنظیم آن برای داوری، ستاد ویژه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی ساری تشکیل شد و تمام آثار در فرم‌های استاندارد دسته‌بندی و برای داوری در اختیار داوران مجرب و باسابقه کشوری در بخش‌های مختلف قرار گرفت.

وی تاکید کرد: نتایج این جشنواره پس از ماه مبارک رمضان از طریق پژوهشکده قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی و از طریق سایت اینترنتی تسنیم اعلام می‌شود.

اقبال تصریح کرد: در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی که در مهرماه 1391 برگزار می‌شود از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می‌شود.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول